"Varm" och solig dag

Godkväll,
idag har vädret varit riktigt underbart. När man vaknade imorse och kollade ut så hade vi (hör och häpna) en vattenpöl på gårdsplanen! :O
Och vi har nått hela 5 plus grader idag. Helt otroligt. :)
Jag var tvungen att ge mig ut, så tog med mig Misa och gick en riktig långrunda. Härligt!
Och tänka sig vad glad man kan bli för en sån här syn:
Man kan faktiskt se vägen under snön...

Men tro nu inte att vi slipper snön för det. Nej, nej, den har väl bara sjunkit 1-2cm idag.
Försökte mig på att ta lite bilder på Misa i snön, men det var fullkomligt omöjligt. Hon var så uppspelt och var inte stilla i två sekunder.
Alla bilder var mindre smickrande, som ni ser...
Slänger in två bilder till från idag.
Släppte Misa en stund så hon riktigt fick springa av sig och trissa upp henne rejällt med att säga att hon skulle ta kisse. Lite längre bort satt just en kisse och stirra, den slängde hon bara en snabb blick på, sen fortsatte hon springa. Hon lär sig aldrig...

Hoppas det blir lika fint väder hela helgen. Tydligen skulle det bli kallt igen nästa vecka, men vi kan behöva lite värme. (om man nu kan kalla det värme)
Ikväll har mamma och jag suttit och kollat på Lets dance och käkat godis med några tiggande hundar runt oss.
Tyckte ni rätt preson åkte ur Lets dance?
Om man skulle kastat ut den sämsta skulle ju Willy åkt. Men äh, det är ju bara familjeunderhållning, och att se Willy är en höjdpunkt i programmet. =P
Nu blir det snart sängen. Natti
Min vardag | |
#1 - - Nina:

Hahahahahaha, hundar alltså!

#2 - - Linda:

vem åkte ur? iof vet jag inte vilka som är med, har aldrig sett det programmet :P



fina bilder som alltid carro :)

jag har med märkt av "värmen" idag. solen var framme och det var inte riktigt lika mycket is. härligt! :)

#3 - - L:

Vad härligt det ser ut! Det är så kul att leka med hundar i snön, de blir så ivriga :)



Ang. medicinerna jag skrev i mitt inlägg.

Ritalin är typ amfetamin och stilnoct är sömnmedicin.

Alltså gav dem mig en fet dos uppiggande istället för min sömnmedicin.. idioter ;)

#4 - - ERICAPERZZON:

Svar: Då kan vi tänka på varandra på tisdag då:P Ska du dit kl 14 också eller?;P



min är hemskt:/ man har ont i magen veckor innan och efter man har varit där. Som att man ine försöker och gör sitt bästa lixom! Det duger inte för henne.



/E

#5 - - Andréa:

Sv: Det är bara bra här med :)

#6 - - Andréa:

Sv: Ja verkligen :D

#7 - - ERICAPERZZON:

Svar: hah ajag gillade dom, lixom hur grym var inte trummisen?! bättre får man nog leta länge efter. Sedan om man lyssnade på texten och inte bara ordet idiot så var den rätt bra:) men det är ju tur att man tycker olika;)



jaha okej:P Jag vill också ha en tidig tid, det är så skönt att få det gjort lixom:P



nej man får inte byta:/ usch jag hatar stället!



/E

#8 - - Andréa:

Sv: Tack tack! Vad görs ikväll då? :)

#9 - - Cornelia:

Vad är det för hundras?

Upp