TÄVLING!!!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!


Då tänkte jag köra igång en tävling för er. =)
Frågade ju er för en tid sen ifall ni var tävlingssugna, och svaren jag fick var positiva, och igår dök er vinst upp i min postlåda.
Blev erbjuden boken 14år till salu via bloggen för ett tag sen, men eftersom den boken redan står i min bokhylla har jag äran att lotta ut den till er. =D
Jag har själv inte läst boken än (då jag läser en bok nu som aldrig verkar ta slut), men jag har hört att den ska vara väldigt bra. Tydligen hemsk, men absolut läsvärd, enlig många.

Så till tävlingen.
För att vara med i tävlingen ska du:

För 1 lott- Skriv en kommentar i detta inlägget om att du är med och tävlar. (om ni ej har blogg, glöm inte att skriva er mailadress)

För 2 lotter- Kopiera bilden nedanför och klistra in i ett inlägg på din blogg och skriv några rader om tävlingen, samt länka till min blogg. Skriv sedan en kommentar i detta inlägget om att du är med och har länkat. Skicka även länken till ditt inlägg.



TÄVLINGEN AVSLUTAS SÖNDAGEN DEN 21FEBRUARI 2010

Inget fusk godkänns. Jag kommer kolla att alla länkade inlägg finns och att det finns länk till min blogg.

LYCKA TILL!


| |
#1 - - Linda:

haha okej:P

jag älskar de;)

ni får veta senare:)

för ni lär märka de.

#2 - - Linda:

nej, gravid e jag inte :P

hah :) en bra sak:D

#3 - - Anonym:

vinner aldrig, tyvärr :( dock läser jag aldrig böcker frivilligt.. :/

#4 - - M A L I N K A R L S S O N:

vinner aldrig, tyvärr :( dock läser jag aldrig böcker frivilligt.. :/

#5 - - sandra:

Hej gumman, allt bra med dig ? Jag har redan boken så jag står över men kul tävling :)



Kram

#6 - - Madde:

Ikväll har jag haft lite kalas med familj och släkt och nu kollar jag på fotboll på tv.



Åh läser den där boken just nu, den är verkligen bra!!



Kram /M

#7 - - Sofije:

Hej, fin blogg :) allt bra?

#8 - - Anonym:

ÅH NICE

#9 - - sofie:

jag h¨åller på att läsa den nu :) så hemsk den är :(

#10 - - aw - gotlandstöis ツ:

Jag är gärna med & tävlar :)

#11 - - linn ohlsson:

Hejsan!! Fin blogg du har. Den boken har jag och jag kan verkligen rekommendera den. Den är sjukt bra men hemskt också.



Tack för mig

#12 - - Emma:

Jo med mig är det bara fint! :)

Många som är förkylda nu, hoppas du blir frisk snart!

#13 - - Emmaar:

Jo med mig är det bara fint! :)

Många som är förkylda nu, hoppas du blir frisk snart!

#14 - - Josefin:

sv: ja. benen går bra för mig, det är okej. men alltså, bikinilinjen, mellan ebnen, där börjar jag alltid blöda, och så blir det röda prickar. :( värdelöst :(

#15 - - Josefin:

sv: haha nej, men jag ska till min pojkvän så jag tänkte att jag behöver ju inte skrämma iväg honom än, vi har ju bara varit tillsammans i 5 veckor, haha, väntar tills vi bor ihop och är gifta, då får han stå ut med buskage :P

#16 - - Josefin:

jag vill jättegärna vara med och tävla!

#17 - - caroline - tävling pågår!:

SV: ja visst gör det! :D

#18 - - Tina - Born "Bornis" Late:

Svar: Mjo på ett sätt så är de ju mitt fel, eftersom jag inte lyssnade på varningsignalerna.. hade jag gjort de så hade han aldrig behövt hamna hos henne..

#19 - - Minniis:

Svar: kommer snart att publicera ett inlägg på min och min kompis blogg om din tävling med bild och allt!

Check it out!

#20 - - Minniis:

Svar: ahaha tack :D Nu är det bara att hålla tummarna

#21 - - Marika - starting a new life:

Ha en bra kväll:)

#22 - - Josefin:

sv: hurraaaa hoppas jag vinner! den där boken verkar så otroligt bra!

#23 - - ERICAPERZZON:

Åh vad synd att jag redan har den:/ jag älskar sånna böcker som är sann lixom:)



Svar: Haha jasså:P men dom små hästarna brukar ju vara bråkiga;P

föresten vad var adressen till din privata blogg? jag kommer ihåg lösen och det tror jag men adressen ar flygit ur ut huvve:P

/E

#24 - - ebba:

Jag är med! =)

#25 - - Andréa:

Jag vill vara med och tävla! Det verkar som en bra bok :)



Sv: Vad jobbigt. Svårt att föreställa sig hur det är :/

#26 - - Emmaar:

Jo min syster har just åkt dit så blir att hålla sig undan och ta det massa piano! Haha :D

Vad händer till helgen då?

#27 - - jessica:

Roy är min plastpappa, så det känns jätte tungt =(

#28 - - jessica:

Roy är min plastpappa, så det känns jätte tungt =(

#29 - - Andréa:

Sv: Ja det låter inte trevligt. Men jag skrev inte att det är som att sluta röka, utan att det i vissa fall kan vara lika svårt som att göra det.

#30 - - Anonym:

Den dära boken är värkligen jätte hemsk!

Hur är det?<3

KRAM!

#31 - - sandra:

Japp det e lite bättre men inte helt ok än :P



härligt, jag har slappat och handlat, händer mer ikväll då?

kram

#32 - - sandra:

Härligt !



Sov gott

Kram

#33 - - aw - gotlandstöis ツ:

kuul:D

#34 - - MyzaaN - Princess Pink:

den avslutas i mon :D



ohjag är med och tävlar då :D kram

#35 - - Emelie:

sv: hej =) Allt är bra här, hur äre själv?

#36 - - eLi:

TÄVLING! MISSA INTE CHANSEN ATT VINNA DETTA SUPERPRIS! :D

#37 - - sofie:

sv: ja, hemsk är den.Och riktigt bra med! rekommenderar dig att läsa den ngn gång :)

#38 - - Naturflickan:

Jag vill vara med och tävla!=)

#39 - - emelie:

sv: jahaa härligt :) Usch krya på dig! några planer för helgen?

#40 - - emelie:

sv: okej :)



ingen aning, blir nog rätt lugnt. träffa kompisar å så :)

#41 - - emelie:

sv: men nu ska jag sova, vi hörs imorgon :))) godnatt! sovgott.

#42 - - Millah:

Nå hör av mig till dom och ibland hör dom av sig :)Kramar

#43 - - Millah:

Nå frågar om dom är intresserade av ett samarbete :) kramar

#44 - - Millah:

jag är med :) kramar

#45 - - LINDAVIOLA!:

Okrj, kör på.

#46 - - M:

Kommer vaar med på slutet ;)

#47 - - Linda:

men sa att det e en annan bra sak:P haha!

#48 - - Ine Henriksen:

:)

Ha en fin dag!

#49 - - Madde:

Ja den är riktigt hemsk men även väldigt bra. Tycker så många som möjligt ska läsa den!



Hur mår du idag då? kram /M

#50 - - Vanadesse:

Står över denna gången =) läser jävligt sällan o när jag gör det så e d bara biografier om band =)

#51 - - cathie:

Jag är gärna med och tävlar om 2 lotter :) Kommer lägga in din länk på min blogg nu :D

#52 - - rebecca:

I'm in = )

#53 - - natta:

ja e med, vinner jag så gör jag ett inlägg om det på min blogg där jag har en massa besökare varje dag :P

#54 - - Ine Henriksen:

:)

Ha en fin dag!

#55 - - Emmaar:

Åh jag avskyr då sånt händer, då man bara känner det på sig men inte har en aning, sen kommer man inte på det, hur mycket man än tänker... :/

Åh vad trevligt! :)

Ja, själv ska jag till Arjeplog och spela en innebandymatch, så hela lördagen går åt till det, sen på söndag har jag valt att dejta en tjejkompis! Haha, vi kom fram till att vi båda var ensamma och att det skulle vara rätt kul om vi hittade på något åtminstone, så vi får se om vi letar upp fler singlar att umgås med! ^^

#56 - - ERICAPERZZON:

Svar; Ja men någon måste ju vilja ha den:P



Ja man brukar ju känna på sig innan dom gör nåt tack och lov;P



tack:)



/E

#57 - - Amanda:

Jag vill gärna vara med och tävla!

Har länkat dig i detta inlägg:

http://amanainen.blogg.se/2010/february/helg.html

#58 - - Sofia:

Jaoo vill också vara med och tävla :))

#59 - - LINDAVIOLA!:

sv; Det är alltid värt ett försök :D.

#60 - - Marika - starting a new life:

Sv: Tack:) Allt bra?

#61 - - emmababbyy:

sv; hihi okej(a) jag vill vara med!

#62 - - Elin:

Jag vill vara med och tävla! :)



http://elinpamlin.blogg.se/2010/february/fredag.html

#63 - - Carolina:

Vill du bli på bra sommarhumör? Kolla in filmen jag lade upp nyss och svara på frågan haha ♥ ♥ ♥

#64 - - Sofie:

åh vad roligt att höra :)

#65 - - MyzaaN - Princess Pink:

kul att man får vara med ;)

#66 - - Emelie - EmeliesPlace:

Jag är gärna med och tävlar :D

#67 - - ♥ MeDinA ♥:

vilka spela har du spelat på wii?

#68 - - Jennie:

sv: allt är fint med mej med :)

ingen fara att du skrev sent ^^.

vad ska du göra nu i helgen?

kram

#69 - - sofije:

Jo tack, samma här och väldigt trött!

#70 - - sofije:

Jo tack, samma här och väldigt trött!

#71 - - Hanna:

åh den verkar bra!

#72 - - Julia♥:

det är ingen ide att jag är med;)

det är ju redan så många:/

KRAM!

#73 - - N I L M A:

jag kan väl vara med då!



blir man kontaktad via mail vid vinst eller?

#74 - - Marika:

Sv: Ok vad bra de:)

#75 - - kajsa:

Hej =)

har redan den boken hihi

#76 - - Linda - ndaiL:

åh,d en vill jag vinna :D

#77 - - LINDA:

har redan boken, tack ändå! :)

#78 - - Angelica:

varsågod!



http://enangelica.blogg.se/2010/february/tavling-4.html

#79 - - Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. nej :)!

#80 - - elin (::

tack. kram på dig själv :)<3

#81 - - johanna:

jag är med :) kolla min blogg

#82 - - Nadja:

den boken e grymt bra. =) Allt bra? =)

#83 - - jacqe:

jag e gärna med å tävlar :)

#84 - - Josefine:

Hoppas du få en trevlig fredagskväll :)

#85 - - Emeliié:

Alltså jag är sämst på att läsa böcker :/

Känner att om jag skulle vinna den skulle det vara fel.

dom andra som är med och tävlar vill ju säkert ha dn liksom =)

Men tack för att du skrev :D



Fin blogg har du =)

#86 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Klart man vill vinna den :D Verkar ju bra !

#87 - - Anonym:

jag vill jätte jätte jätte jätte gärna va med och tävla! :D

#88 - - Qb:

ja har redan den boken, den är grym!

#89 - - Issa:

Kan inte vara med :(

Är redan med på en tävling, och jag vill satsa på en tävling om taget :)

Vad händer imorn då?

#90 - - Anonym:

hihih okej ;)

#91 - - Kashaya:

Åh den har jag länge velat läsa, klart jag vill vara med. Har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/02/tavla-om-bok.html

#92 - - DONKEN:

den vill jag inte läsa, men har du fler tävlingar får du gärna hojta till :)

#93 - - Hannah och Colin:

Självklart är jag med och tävlar :)

#94 - - janine:

hejdär:D

händer i helgen ?

kram< 3

#95 - - Emma:

Jag är med :) har lagt upp bilden :)

#96 - - matildac:

jag har den redan :D

#97 - - ♥ L A I L A ♥:

kul med tävling =)

#98 - - my:

Sv: den verkar bra D:

#99 - - nelly:

hejsan!

har velat läsa den länge men sen har jag glömt bort den så blev super glad att du lottar ut en!

är självklart me!

hadet bra!

#100 - - Jessi:

Hej! Fin blogg du har :) Den boken vill jha´´ag verkligen ha! :)

#101 - - Frida Stigevik:

va kul! men jag låter nog någon annan vinna ist :)

#102 - - Diana:

JAg är med !

#103 - - jenipeni:

jag vill vara med och tävla om boken! jag har aldrig läst den :)

#104 - - Enira:

Jag vill jätte gärna vara med! Boken är skit bra! Hur mår du? <3

#105 - - Sanna:

Hej. Hade gärnat varit med om jag inte redan hade boken, den är riktigt bra!

#106 - - emma - 18 år med bebis i magen :):

då tar jag en lott då ;)



fin blogg btw.



kram!

#107 - - Elvira Eriksson:

Har hört om den boken, stackars flicka:'(

#108 - - isabell:

jag är med och tävlar ;)

#109 - - C H R I S T I N - Foto & Design:

Svar: Hehe oh en tävling! :D



JAg är gärna med och tävlar! :)

#110 - - Moa:

Idag ska jag se premiären av Valentines day. :)

Har du hört något bra om den?

#111 - - lisette:

okej (:

#112 - - jennifer:

bara bra! själv? :)

#113 - - vipi:

Vad kuul :) självklart är jag med<3

Har länkat också ;)

http://bruuunetish.blogg.se/2010/february/jag-tavlar-hos-carro.html#comment

e-mail; [email protected]<3

PUSS & KRAM :**

#114 - - Amanda:

Hej!



Jag är gärna med och tävlar på din söta blogg, kram :)

#115 - - Amanda:

Hej, det var jag i förra komentaren med, men jag är med och kmr länka din blogg i min blogg ;)

#116 - - ERICAPERZZON:

Svar: haha ja;P



verkligen, speciellt om man rider barbacka;P men han sticker aldrig utan hoppar till bara;P



/E

#117 - - Amanda:

Jag vill jättegärna läsa den där boken, så jag är såklart med och tävlar, jag har länkat här:



http://aamba.blogg.se/?tmp=13120443



:)

#118 - - Julia♥:

okej jag är med då för en lott.

KRAM!

#119 - - MADDE:

Sv: den boken håller jag på att läsa just nu, den är riktigt bra :)



allt bra med dig annars? :D

kram!

#120 - - Lisa:

jag är med:)

#121 - - Anonym:

har redan den boken, den är skkitbra! :)

#122 - - Issa:

Svar: Jo imorn så händer inget speciellt:)

Vad händer idag då?

#123 - - Diana:

jag är med!

#124 - - jenny:

har redan läst den där boken,

men den är helt sjukt bra!

#125 - - Girly:

Hejsan vad händer i dag då?

Kram Girly

#126 - - Jonsies:

jag är nu med och tävlar! hoppas jag vinner boken! den låter grymt bra!



min länk:



http://jonsies.bloggplatsen.se/

#127 - - Jonsies:

Jag är med och TÄVLAR!!!! Jag har länkat på min blogg: http://jonsies.bloggplatsen.se när du ändå är släng in en kommentar ;)

#128 - - emelie:

jag har redan den boken, den är hemsk :(

kram

#129 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR!:

Jag har redan boken hemma (och har läst den), men jag är gärna med och tävlar i alla fall! :)

#130 - - Zäta:

vad roligt med en tävling, den boken verkar hemsk men bra !

#131 - - Louise:

Är med och tävlar med 2 lotter.

Här är länken till mitt inlägg :)

http://louiseisabelle.webblogg.se/2010/february/14-ar-till-salu.html

#132 - - Jennie:

sv: nejdu, jag vet inte heller vad som händer. imon blir det mer mys än vanligt :P höhö

ska du se melodifestivalen

kram

#133 - - Julia♥:

okejokej:D

#134 - - emelie:

sv : allt bra idaG? =)

#135 - - Malin, 21 år & Gravid:

Hehe.. hur mår du :)

#136 - - Linda - ndaiL:

då håler ja tummarna! :D

#137 - - Miss ice:

SV:

Jag är gärna med och tävlar, ska kopiera och länka dig till din blogg nu :)

#138 - - MADDE:

sv: härligt att höra :D

jadå allt är toppen med mig :)



ha en fin kväll, kram!

#139 - - emma:

sv: hihi okeej (a)

#140 - - Gabriella:

är gärna med och tävlar :)

#141 - - Miss ice:

SV: Btw, här är länken till inlägget! :)



http://iccce.blogg.se/2010/february/tavling-pa-g.html#comment

#142 - - Gabriella:

Sv: va kul :D

#143 - - Miss ice:

SV: Okejs. Hade bra du! :)

#144 - - matildac:

jajjamesnan :D

#145 - - MADDE:

sv: tack :D



kram!

#146 - - MALINHE |foto|:

Sv: okej! :)

#147 - - ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt:

oki =)

#148 - - jennifer gräll:

sv: kul med tävlingar :D

#149 - - Issa:

Svar: Jo idag så har jag sett på filmer och sånt myspys grejor;)

Vad händer hos dig då?

#150 - - janine:

Okej men kan ju va skönt det med !=)

Okej :D jag ska oxå se melodifestivalen,

eller ja gör det nu ;)

kram<3

#151 - - Hanna:

sv; okej jag är med :)

#152 - - jennifer:

härligt :D

#153 - - DONKEN:

tittade du på melodifestivalen..? :P vad tyckte du om utgången? pössen

#154 - - natta:

ååh va kul hoppas ja vinner :P har velat läsa den boken i evighet känns det som

#155 - - DONKEN:

preeecis, helt rätt. inge nöjd med att nummer 8 gick ut. :(

du är nog en av väldigt få, som faktiskt läser vad man skriver... haha.

tycker det är jävligt synd, folk skriver o frågar: hur har dagen varit?" när man just skrivit ett inlägg, som förklarar just detta. då kan de väl skriva nåt om DET istället, men neeej, ingen orkar läsa. lite ego, tycker jag.. själv försöker jag iallafall ögna igenom om det är långa texter. :) pössen

#156 - - natta:

ja vill ju veta vem som vinner :D

#157 - - sonja:

Den boken kan va nånting för mej ,vill gärna va med i tävlingen

#158 - - clea:

jag har läst om boken många gånger och vill verkligen läsa den, verkar så hemsk men samtidigt intressant!

jag har länkat här:

http://cleaclea.blogg.se/2010/february/21-februari-bok.html

kram, clea

#159 - - ANGELICATO:

jag är med =)



kram ;D

#160 - - Elin:

Med min vanliga tur lär jag ju inte vinna, men det skadar ju aldrig att vara med och tävla så,

I´m in;)

#161 - - natta:

hihi okej ja väntar då :P

#162 - - evamar:

Åh, den vill jag gärna läsa så jag tar TVÅ lotter:



http://evamar.blogg.se/2010/february/bok-21-feb.html

#163 - - Selma:

Hejhej!



Jag vill jäätte gärna vara med!



Jag har hört att boken är väldigt bra och spännande. Boken är precis i min smak, jag skulle bli jätte glad om jag vann! =)



Jag har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka, men detblir en lott iallafall ^^



Håller tummarna!!

#164 - - Maria Ö:

Jag deltar gärna!

Har också hört att denna bok skall vara mycket bra!



Maria Ö/

[email protected]

#165 - - Annas tävlingsblogg:

Jag har tipsat om tävlingen här



http://molnboanna.blogg.se/2010/february/bok-1.html



Är gärna med och tävlar

#167 - - ElinArmour:

Hej!

Jag är gärna med & tävlar :)

Har länkat här:

http://elinarmour.blogg.se/tavling/2010/february/tavling-hos-carro.html

#168 - - Kashaya:

Den boken har jag länge velat läsa, är gärna med. Länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/02/tavla-om-bok_20.html

#169 - - Linda:

Vill gärna vara med och jag länkar för två lotter:)



http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-bok-1.html



Håller tummarna :)

Kram Linda

#170 - - care69:

Jag är med!

Vore perfekt att vinna till min 14-åriga dotter.

Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/02/21-feb-vinn-bok.html

#171 - - johanna:

jag är med och tävlar! :D



mail:[email protected]

#172 - - nathalie:

jag är gärna med! Behöver läsa fler böcker!^^

#173 - - Maria:

Jag ar garna med :) Har dock ingen blogg att lanka fran! Kram!

#174 - - Erture:

JAg har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

#175 - - STELLANS:

Jag är med!

#176 - - STELLANS:

Har länkat också!

http://tavlingsprotokoll.blogg.se/2010/february/vinn-en-bok.html

#177 - - jessica:

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Har hört så mycket bra om denna boken så vore så roligt att få läsa den! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2010/february/vinn-boken-14-ar-till-salu.html#comment



Hoppas verkligen på tur!

/Jessica

#178 - - Annica:

Jag är gärna med och tävlar. :D

#179 - - Pania:

Jag är gärna med. Hoppas jag vinner, den boken verkar grym!!

#180 - - E-B:

är med o tävlar!

två lotter då jag ävern länkar!

#181 - - Tessan:

Jag är gärna med och tävlar. En lott för jag har ingen blogg.

[email protected]

#182 - - Sandra:

Jag deltar mycket gärna i den här fina tävlingen!

Nu håller jag mina tummar hårt som tusan :)



Kram Sandra

(har ej blogg)

#183 - - ida myrin ♥:

om det inte är för sent vill jag gärna vara med! :)

#184 - - suss:

Hoppas det inte är försent att tävla om boken. Läsa är världens bästa avkoppling!!

= )

#185 - - Elin:

Hej. Kan man fortfarande vara med och tävla?

Det är fortfarande söndag. Hoppas verkligen jag kan vara med för jag vill verkligen det.

Kolla min blogg så har jag länkat hitt.

#186 - - Millah:

Jag är helt klart med :) kramar

Upp