Julveckan

Hej hej,
Nu är vi inne på julveckan, men det finns det väl ingen som missat? :)

Jag sitter på folkuniversitetet och är på riktigt uttråkad. Jag sökte fler jobb då jag inte gick här. Man kan inte koncentrera sig alls. Men nu är det bara idag och på onsdag kvar sen är det jullov. :D
Emelie och jag fördrev tiden med att leka hänga gubbe, men det blev lite för långtråkigt i längden.

Ikväll är det ridning och sen ska jag försöka göra lite julgodis senare.
Imorgon blir det till att träffa Bättan. :D
Och på onsdag är det hit igen på dagen och på kvällen kommer Anna, Anna och Amanda till mig, så ska vi äta lite och sen är det julspel. :D

Åh, jag börjar nästan få lite julkänsla nu när man vet att det närmar sig!

Jag har suttit och funderat på en ny design till bloggen. Tror att det skulle kunna bli lite roligare att blogga med en ny design, denna börjar kännas lite väl tråkigt.
Men jag är helt idélös. Eller jag har lite färger och så som jag vet att jag vill ha, men hur den ska byggas upp och så, där är jag idélös och jag har inte tålamod att sätta mig ner och göra en.
Någon som känner för att fixa ihop en fin och mysig design till mig? ;)
Min vardag | |
#1 - - Jennie ♥:

sv: min dag igår var bra, men idag är den lugn :)

allt bra?

kram

#2 - - Sandra♥:

Sv: Det är bra :)

#3 - - Linda:

kände detsamma när jag gick på det där, blev mest att man uppdaterade sin facebook haha :P



åh, julgodis! vad blir det för nått? :)



vi friar knappt julen alls. jag och min mamma gör nån potatisgratäng och så, men hon jobbar hela julhelgen, så ja, välkdigt litet firande. samma med nyår..

#4 - - Bättan:

Om du vågar låta mig göra det så provar jag gärna på, om du nu hade idéer och sådär =)

#5 - - Linda:

jag mår bra :D Själv?

#6 - - Tina - En blogg om mina dagar med hästarna:

Du vet att jag gärna hjälper dig :P

#7 - - ERICAPERZZON:

Gick ridningen bra?:)



Svar: Jag har inget val, jag kan inte svälja annars;P



/E

#8 - - Eleonor:

Tack detsamma! En riktig god jul!

#9 - - alice:

Tack desamma!!

Upp