Uteritt 26april 2010 (+ridoutfit)

Godkväll,
dålig uppdatering i helgen (ingen alls) och det ber jag om ursäkt för. Har bara inte haft så mycket att skriva om. Lovar att skärpa mig!

Ikväll blev det uteritt med gruppen. Red Knallen som jag gillar mer och mer för varje gång.
Vi började med att rida en lång runda och klättra lite i backar. Sen kom vi fram till en stor äng där vi fick galoppera. Solen sken och det var riktigt varmt. Skit härligt!
Sen red vi tillbaka igen och kom tillbaka lite för tidigt så vi fick öva galopp i padocken.
Det gick jätte bra och fick till och med Knallen att galoppera i en lugn och samlad galopp och inte sån vanlig race-galopp som han brukar ligga inne med. Och han gick i jätte fin form. Och han la sig inte alls lika mycket i svängarna som han brukar göra.
Så antingen hade Knallen en bra dag eller så har jag börjat fatta galoppen nu. :P

Vi fick ett schema idag på resten av terminen och om nån vecka är det planerat en strandritt på tre timmar. Behöver jag säga att jag typ längtar! :D
Hoppas det är fint väder för åh, jag har aldrig ridit på stranden. Och att rida på stranden är väl alla hästtjejers dröm.
Sen i slutet av terminen är det både dressyr och hopptävling. Man får själv välja vilket man vill vara med i. Men jag tror inte jag ska vara med. Känns som att jag bara kommer göra bort mig, om något år då jag är säkrare på min ridning kanske, men inte nu.

För väldigt väldigt länge sen så fick jag en kommentar om ifall jag inte kunde fota min ridoutfit. Jag svara att jag skulle komma ihåg att göra det någon gång innan eller efter ridningen, men har aldrig kommit ihåg det.
Men så när jag drog på min nya väst idag så kom jag på det så jag drog upp mobilen och här har ni min ridoutfit. :)

Hästarna/Pistolskyttet | |
#1 - - cammie:

- kikar in -

#2 - - Lilla my:

Sv: Hej och förlåt för sent svar! Jag sitter i skolan och tar det lugnt:)

#3 - - Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!:

Snyggt!! Vad är det för nått du har på dig då? :)

#4 - - Annika:

you got it ;)

#5 - - Tina - Born "Bornis" Late:

Det är väl KLART att du ska vara med på hopptävlingen !!

Jag hjälper GÄRNA dig att få självförstroendet i hoppningen.... :D

Kom igen Carro ... :P



Du ställde en fråga i min frågestund,

den är nu besvarad i min blogg :)

#6 - - lisa:

sv: tack tack ;)

#7 - - linnea :]:

sv: tack:)

#8 - - nedya & emmyy:

Vår blogg är ny, så lägg en kommentar och säg vad du tycker :D

http://reggaetoninsweden.blogg.se

#9 - - frida:

Menar du Jeansjackan eller klänningen? :D

Tack för du tycker bloggen är fin :D din med.

#10 - - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:



Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)



Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment



Vore superkul om du skulle vara med :) (förlåt om jag redan skickat till dig jag blandar ihop lite ibland)

#11 - - Malin, 22 år BF 6 Juli:

Hej har varit sjuk men nu är jag på bättringsvägen df det har blivit så lite uppdatering, men hur mår du? :)

#12 - - M'a:

Tack så mycket :D

#13 - - hanna:

kul att jag hittade en gammal kommentar från dig som jag inte läst, från mars! hahahha

#14 - - sarah:

att galoppera i solsken är typ ett lyckorus. Var typ på topphumör hela vintern när det var mycket snö och underbart väder :)

Upp