Shopping i Ullared

Jag lova ju att jag skulle slänga in ett inlägg med vad jag köpte i tisdags när vi var på Ge-kås i Ullared.
Köpte en hel del onödigt, men en hel del som jag behövde.

Vi kan börja med jackan som jag verkligen behövde.
Den är fodrad med flice som man kan ta av och då använda var för sig. Jackan som vind/regn-jacka och flicen som en flicejacka. Väldigt smart.
Lite svårt att fånga den rätta färgen på foto, men ni får se hur den ser ut iallafall.

Och till denna inhandlades en halsduk och ett par vantar.


På kläddelen hitta jag inte rent för mycket. Blev två tröjor. En "skjort"tröja och en helt vanlig svart lite oversize tröja.


Och så kommer vi då till allt annat skit som egentligen inte behövdes. Fast det mesta har jag nytta av. "det mesta!"

Bland annat en hel del sminkborttagningsgrejor som är lite billigare där uppe, spray, balsam, ansiktsmasker, rakhyvlar, hårsnoddar, plånbok, kalender, etc etc.

Och sen gav jag mig in på el avdelningen där det blev en lampa som jag tänkte skruva upp ovanför speglen och en ny väckarklocka efter den gamla inte kan gå rätt.
Och två hyllor och två passande ramar som nu mera sitter vid sidan ovanför mitt skrivbord. (kommer bilder på det en annan gång)


Hästavdelningen skulle jag kunna spendera flera timmar på, men tiden var knapp så inga ridbyxor provades fast att jag planera att jag skulle köpa ett par termoridbyxor. Däremot fick jag tag i ett par super härliga ridhandskar som kommer va sköna i vinter. Nere i hörnet ser ni hur de ser ut inuti, hur luddiga och sköna som helst. Blev ett par vanliga vantar med noppar också, såna behövs alltid och så ett par ridstrumpor.


En lite onödig men kul sak jag köpte är en omtalade vibrerande mascaran från Maybelline. Den var ganska dyr, men man måste ju prova. Och den är ganska cool och bra.
(klicka för större bild)


På bussen hem har de alltid lotteri fast jag brukar aldrig vinna. Men denna gången kamma jag hem ett block. Kan alltid va bra att ha. Gratis är ju gratis. =P
(klicka för större bild)


Så det var typ det mesta. Köpte lite andra saker också som jag inte orkar visa.
Nu sitter jag i soffan och ser Scrubs, det är ju egentligen sovdags men jag är inte trött fast att klockan ringde tidigt imorse. Men jag ska sitta och sortera en hel del grejor i datan eftersom det kommer behövas om några dagar. Ni lär nog få veta varför när det är dags. Jag längtar iallafall...Ahhhh. ;P
Nu säger jag ändå godnatt iallafall och att vi höres imorgon.

| |
#1 - - Malin:

tack

#2 - - ERICAPERZZON:

Det var en bra shopping tycker jag:)



Svar: Okejvad bra:)



/E

#3 - - Linda:

gud va mkt saker:D

vill med dit och handla:d

#4 - - My:

massa snygg du hittade :)

Upp