26feb.09- skola

Hejsan allesammans.
Har haft en jätte bra dag än så länge. Men plötsligt så kom illamåendet över mig. Vet inte varför. Jobbigt är det iallafall.
Ergonomin gick skit snabbt. Vi har börjat med projekt och jag ska jobba med sömnsvårigheter, kan ju bli spännande. Jaja, iallafall så kan jag säga att jag hade den galnaste drömmen inatt. Jag kommer inte skriva så mycket om den här, för den känns lite pinsam. har ingen aning om hur jag fick ihopa den. Men den handla iallafall om dinusarier. Mer kommer jag inte säga. Så tyvärr allihopa. =P  Vill ni veta mer får ni helt enkelt fråga mig privat. Maila eller något. Haha...
Nu väntar man på att religonen ska börja, tio över tolv rättare sagt. Tråkiga religon, får göra läxan nu. Ska skriva om filmen priest.
Efter det så blir det matlagning. Idag blir det nog bara media elever där tror jag. Hoppas det iallafall, vi har som roligast när det bara är vi skulle jag tro.

Haha, såg just att det var den 26. Bara åtta månader tills Anna blir 19. =P

Och ikväll blir det bio. Ska äntligen se den där Twilight, och på lördag så blir det nog ut med Johanna skulle jag tro.
Men vi hörs senare, puss
Skola/Arbete | |
#1 - - sofie:

skit snygg header/banner du har :D

Har du gjort den i photoshop?

kram

#2 - - Louise:

Sv; Ja, tycker hon är en smula dryg nu.

Har alltid gillat henne & hennes "coola" attityd till allt, men nu är hon väl nästan dryg istället?



Eller vad tycker du?





Puss!

#3 - - sofie:

sv: jaha, har aldrig hört talas om det

#4 - - JnLmodels:

Oo har du inte sett twillight än? Trodde alla tjejer hade sett den haha :D

#5 - - Bättan:

Jag är stolt över dig ;) haha. Själv tycker jag allting bara blivit så uttjatat, bloggar som bara handlar om twilight, bilder på robert pattinson ÖVERALLT... Det är lite tröttsamt :P



Men vad tyckte du? ^^

Upp