En helt vanlig dag på medieprogrammet

Hejsan allihop!
Sitter här i skolan och har håla till tre. Drrrrrrygt att ha håla så på eftermiddagen och ett tåg som går om en kvart. Vill så gärna bara gå och ta det, men jag FÅR INTE missa mer.  Min mentor kommer döda mig på torsdag när jag har utvecklingssamtal.  Jobbigt läge, om man säger så. Gjort är ju liksom redan gjort.
Men men , inget att hänga över. Jag borde väl sitta och plugga nu, men orkar verkligen inte. Får se om jag orkar fortsätta på religonen när jag kommer hem.
Iallafall så har vi haft svenska där vi såg den tecknade Snövit. Ja, det var ju bättre än lektion, och så hade vår lärare bakat bullar och så bjöd hon på saft.
Sen hade vi abl eller vad man ska kalla det. Långt ifrån lektion. Först var syo där och informera om högskolor, sen hade vi klassråd med tomatmannen. Mannen jag hatar. han kasta ut Johanna, önska bara att han hade kastat ut mig med så jag hade sluppit se honom. Sen kom andra lärare och informera om APU. Bara två veckor kvar... Vill inte, vill inte, vill inte....men måste!

Ha världens bästa måndag!
Min vardag | |
#1 - - Bättan:

Hahaha, ja, misslyckat försök att bli utkastad av tomatmannen xD haha, sry jag lämnade dig i sticket! :(

#2 - - Anonym:

Hejhej !

#3 - - evelynne:

okej, kanske va det glitter?

jag tror det finns sånna där :)

vad händer i kväll dåe?

idol?

Upp