Hejdå Skåne

Godmorgon!
Ska snart åka ner till tåget och påbörja min resa till Falkenberg där Petra och Micke möter mig och sen åker vi hem till dem i Ätran.
Resan tar nästan fyra timmar och jag har inte bokat sittplats, så det kan ju bli spännande. Får hoppas att där inte är allt för mycket folk. :P

Men jag önskar verkligen er en jättefin valborg!
Kram

btw, hosta måste va den mest ofrivilliga träningen som finns. Träningsvärken i min mage är inte alls mysig och inte visar hostan något tecken på att försvinna heller trots att jag missbrukat hostmedicin de senaste dagarna..
Min vardag | |
#1 - - Matilda:

SV: Glad valborg på dig med! :)

SV #2: Jaha, vad gulligt!

#2 - - Johanna:

Sv: Tack, vad bra. Hur ser din valborg ut? Några planer?

Kram

#3 - - Sara:

Ha en fin Valborg :)

#4 - - Angelica:

SVAR: Gud vad roligt att du är med och tävlar om att bli helgens blogg, utser en vinnare på söndag. Meddelar då, Hoppas att du får en trevlig valborg! KRAM

#5 - - paulina:

ha en fin kväll!

#6 - - LENA ♥:

jodå det känns lite bättre idag :) kram♥♥

#7 - - ♫♪ Sandra T:

ha en fin valborg :)

#8 - - Viktoria - Smyckesshop:

Nu är dagens blogg utsedd :) Skynda dig in och kolla om du vann, om inte så kan du anmäla dig till en ny omgång här:



http://viktorias.nu/2011/april/dagens-vinnare-dagens-blogg-6.html

#9 - - SANNA:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

#10 - - Linda:

Tror ändå det kan vara rätt intressant med ett kontorsjobb faktiskt, när du väl kommer in i allt. Låter riktigt kul, och sedan att det är ett "riktigt" jobb med, fasen vad kul! :)



Ih, får hålla tummarna att du slapp stå hela vägen och att valborg var bra :)

#11 - - carolinhe med H:

sv: härligt, jo de är sådär. haft en bra helg? =)

#12 - - Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!:

Tack så mycket!



Hoppas du haft en härlig Valborg!! :)

#13 - - LIENE:

sv: Jadå allt bra:) hur är det själv? förutom att vara sjuk.

Krya på dig!

#14 - - JULIA - Fashion blogg:

allt bra idag!? <3 ^^

#15 - - Destiny:

hehe jag ska snart iväg och handla saker till systers student.. bra och ha allt långt innan . allt bra med dig idag ? kram

#16 - - sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej, härligt :) Här har det kommit någon enstaka nattskur, annars har det varit fint väder. Men nu börjar det bli molnigt. Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

#17 - - jennie:

sv: hade en superbrta påsk.

gör du idag?

#18 - - SARA:

Allt bra med dig? :)

#19 - - Josäfin :>:

sv: Åh tack :D

Älskar att fota terräng :D

Upp