♥ It all begins and ends in your mind

Okej kära ni, hur bra jag var på att börja blogga efter skolstarten tåls ju kanske att diskutera.. Men bättre sent än aldrig!
Jag har nu pluggat på högskoleförberedande beteendevetarlinje i en månad och det var ett otroligt bra beslut jag tog. Det är en intressant utbildning som redan gett mig så mycket kunskap och som redan förändrat mig mer än jag trodde var möjligt på så här kort tid. 
Det är en utbildning med mycket läsande och om exakt tre veckor har vi vår första tenta som handlar om biologisk psykologi, men vi har redan haft en del inlämningsuppgifter. Svårt men intressant skulle nog bli min personliga åsikt! 
Det enda negativa är att stiga upp klockan fem varje vardagsmorgon, men lätt värt det känns det som. Dock är jag halvt sovande varje kväll vid åtta så trots att det är fredagskväll ska jag bara se klart programmet på tv och sen är det sovdags för mig. Och imorgon blir det sovmorgon! :)
 
Hjärnans anatomi och kaffe under förmiddagens psykologilektion. Älskade kaffe!
Min vardag, Skola/Arbete | |
Upp