♥ Sen sist..!

Jag fyllde 25 förra helgen och firade med familjen och mina gudföräldrar. Var så himla stressad inför det men det blev bra ändå! Och jag fick precis vad jag önskade mig, pengar så jag äntligen kunde köpa en efterlängtad köksassistent! 


Utöver pengar fick jag presentkort på hm, lite annat smått till köket och ett fantastiskt armband från min syster som suttit på min handled varje dag sen dess. Det känns så betydelsefullt <3 



I julas fick jag ett skåp av min syster som stod i deras hus och som de inte ville ha. Jag har letat efter ett liknande ganska länge men de har varit så dyra. Det krävdes några timmars slipande och sex lager färg för att få det okej men nu står det på plats och det blev precis som jag ville! 

I onsdagskväll slocknade en stjärna och min farmor somnade in. Det var väntat då läkarna tog bort all näring till hennes kropp, vilket jag tycker är fruktansvärt. Bokstavligttalat vidrigt. Det talas så mycket illa om dödshjälp men vore det inte bättre att ge människor i sitt livs slutskede en liten för hög dos morfin än att låta kroppen ge upp av ren svält.. Jag blir så arg och ledsen när jag tänker på det.. 

Fina farmor och trötta jag i somras <3 
 
Men avslutar detta inlägg med en ny liten strålande stjärna som just idag fyller ett halvt år. Min systers lilla goa tjej <3 



Min vardag | |
#1 - - Mange:

Grattis lilla nippertippa... tråkigt med din farmor.

Upp