♥ It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.

Min blogg-app har bestämt sig för att ge upp och därför har jag inte bloggat något på evigheter! Jag loggade nämligen ut och nu kommer jag inte in igen. Skärpning Blogg.se!
 
Eftersom jag inte bloggat sen julafton har det hänt ganska mycket, som kanske är förståeligt. Men ganska mycket är bortglömt, eller rättaresagt kommer jag inte på så mycket just nu.
Jobbet knatar på, vi har lågsäsong så nu gäller det att ta igen så mycket som möjligt av sånt man inte hann förut och så all denna statistik som ska in. Kan inte alla statistikbolag sammarbeta så det räcker med att lämna in en? Det vore så smidigt!
Men okej, så januari kanske inte varit världens mest händelserika månad, men de kommande vårmånaderna lär bli desto roligare. Jag kan inte avslöja allt för mycket, dels för att en del saker fortfarande bara är på planeringsstadiet, men även för att vissa saker känns roligare att "hålla på". ;)
Nu i februari kommer pappa fylla 65, jag kommer fylla 24 och dessutom ska jag ge mig på att ha mitt livs första tupperwareparty. Lite pensionärsvarning känns det som, men ändå lite kul!
För att fira min födelsedag tänkte jag försöka tränga ihop hela min stora familj i min lilla lägenhet. Vi blir tretton stycken när vi samlas alla och med långbord så tror jag det ska gå. Klurar fortfarande och måste mäta och fixa innan jag bjuder.
Om jag ska fixa något för vännerna vet jag fortfarande inte, möjligvis i slutet av månaden när nästa lön har nått mitt konto. ;)
 
Och så måste jag ju berätta en sak! Än är ju allt på prövning för att se så allt verkligen klaffar. Men hittade en annons på nätet förra veckan om en som sökte medryttare till sin fjording. Jag skrev till henne och fick svar så i söndags var jag där och hälsade på och provred litegrann. Det kändes verkligen kanon, även om man lugnt kan säga att jag är ringrostig. Ska dit en gång till i veckan innan vi bestämmer något, men som sagt så känns det kanon och hela alltet kommer passa mig perfekt i så fall. Sjukt! :)
 
 
Här får ni en möss-bild på mig innan jag åkte till stallet i söndags och en bild på dagens outfit. (Dock en gammal bild, men kläderna är desamma!)
 
 
Min vardag | |
#1 - - Ebba:

Fin blogg! :)

#2 - - Ebba:

Fin blogg! :)

#3 - - NillaLi:

Sv: Ja det är grymt jobbigt att ofrivilligt hållas borta från det man älskar mest. Tack för ditt stöd! Hoppas allt är bra med dig!

#4 - - malin:

-det hade jag absolut, hoppas du cokså hade det! :)

#5 - - malin:

-ingen fara :)

Upp