♥ Eurovisionkväll

Min lördagskväll var lugn och skön, stack hem till mamma och pappa för att grilla och se på eurovision. Jag hejade så klart på Robin även om jag redan innan visste att han inte skulle vinna, men Danmarks var riktigt bra så hon är lätt en värdig vinnare!
Här är lite bilder från min kväll, pappa har döpt tuppen till Claes. Förra året när dom skulle slakta förbjöd jag dom att ta honom, han var så himla fin och ståtlig så trots att vi egentligen inte skulle spara fler tuppar fick han stanna kvar, och nu är han nästan helt tam. Så Claes är fin! :)

Min vardag | |
#1 - - Madeleine Jonsson:

Fina bilder

#2 - - Caroline:

låter som en bra helg! :)

#3 - - Ida:

Fina bilder!

#4 - - isabella:

Härliga bilder! :)

#5 - - jouline♡:

Hihi så sött att tuppen och katten äter tillsammans :P

#6 - - Elin:

Förlåt för sent svar!

Sv: Okej :) Allt bra med dig? :)

#7 - - Tilda:

Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

#8 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Såååå mysigt!!

Hej sötnos! Jag ville bara påminna om att det finns en ny omgång "Veckans favvo" uppe - Var gärna med igen :D
Annars - ha en kanondag [för det är ju kanonväder!!]
PUUSSS

#9 - - ☆Z I N J A☆:

fina bilder!

#10 - - Jasmine Lundvall:

Mysiga bilder:)

Upp