♥ Fina presenter

Nu är det ju visserligen snart en vecka sen jag fyllde år, men tänkte jag kunde visa lite presentbilder innan sovdags. :)
Hade en fin födelsedag, först på jobbet och sen på kvällen blev jag firad hemma hos familjen R. (De jag bodde hos 2011) Lite spelande, god middag och lite gladiatorerna. På lördagen firade jag min födelsedag tillsammans med pappas, så familjen kom hem. Spenderade mest tid med att busa med syskonbarnen. Skrämde slag på stackarna när vi gick spökrunda på övervåningen och det var tre gråtande barn som sprang ner sen, hehe. Usch nej, vad taskig jag är. ;)
 
Fina presenter fick jag också!
Mamma kom till jobbet med en bukett tulpaner och chefen kom med en flaske rosé. Lite pengar, armband och örhängen fick jag med på min födelsedag. (Ska försöka komma ihåg att ta närbild på armbandet)
 
Fick ett väldigt oväntat blombud på lördagen från en vän som befinner sig så långt upp i Sverige man kan komma. Och hur fint är inte det? Underbar vän!  
 
Det enda jag egentligen önskade mig iår var en golv-kandelaber, och det fick jag. Älskar den så himla mycket!!
 
En del av pengarna jag fick var från mamma och pappa och tanken med det var att jag skulle köpa en rejäl ugnsform, vilket jag velat ha ett tag. Och då jag för ett tag sen hittade ett presentkort som gick ut nästa år, så satsade jag på att lägga ihop och köpa en lite finare, så det fick bli denna från Le Creuset. (Är större i verkligheten än vad den ser ut att va på bilden)
Dessutom blev där pengar över, men dom sparar jag tills jag kommer på något mer jag behöver/vill ha.
 
 
Ska se om jag hinner släga ihop ett inlägg imorgon om allt som hänt under tiden som jag haft bloggpaus, annars dyker det upp i helgen. Nu ska jag inta sängen. Natti :)
 
 
Min vardag | |
#1 - - Nathalie:

Tack snälla!

Fina :D

#2 - - Filippa:

Åh grattis i efterskott! Underbara presenter! Kram på dig fina du!

#3 - - Marika Saarenpää:

Hejsan! Kikar in denna fina vårdag och hoppas att allt är bra med dig? :)

#4 - - Tuva:

fina presenter! :)

#5 - - Filippa:

sv: Det var så lite så! Jo med mig är allt toppen, bättre blir det nu när det även är helg! Själv då? Kram på dig fina du!

#6 - - Erika Cao:

Vad mycket fint du fick!

#7 - - sofia:

Fina bilder :-D

Upp