Mjau!

Klockan är tolv och jag MÅSTE sova. Men.jag.kan.inte. Gash...
Jobbdagen försvann i en hejdundrande fart, och plötsligt var klockan så mycket så jag fick slänga mig på cykeln, hem, slänga på mig ridkläder och sen iväg till stallet. Vi red ute idag, hade lite fri ridning då ridläraren hade tappat rösten.
Kändes helt okej! Fick inte till galoppen, men hittade bra kontakt i traven.
Efteråt åkte mamma och jag och handla och sen tog jag mig ut på en timmes powerwalk/joggingrunda. Har hittat lite undangömd energi känns det som, eller så behöver jag bara rensa huvudet på kvällarna. För det är så sjukt skönt att komma ut!
Resten av veckan är så fullbokad så jag nästan blir trött av bara tanken. Men ska försöka att trots allt ta mig ut på minst 30min promenad varje kväll. Sen på fredag drar min heltidsanställning igång, så sen är den 8-17 mån-fre. Lite läskigt, men jag ser fram emot det. :)
På lördag är det den årliga sommarnatta, och förfesten kommer va här hos mig, så lär få fixa och städa hela fredagskvällen. Men ser fram emot det också!

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen, så får jag väl ge mig på att räkna får.
Btw, så har jag fotat och filmat här hemma, som ni ska få se. :) Efter att ha firat morsdag igår så satte jag igång och sätta upp två hyllor på toaletten. Borra och skruva! Och plötsligt inser jag att jag står där, uppstigen på en pall, med några skruvar och plugg i munnen, en hammare klämd mellan knäna och en skruvdragare i handen. Vilket i sig kanske inte är så konstigt, om jag inte hade stått där i klänning och strumbyxor. Ja, jag säger då de! ;)
Min vardag | |
Upp