Have you ever seen the world with my eyes ..?

Glöm bort cykelturen till mina föräldrar, för nu är det ändrade planer.
Ikväll blir det Lets grow old together Party i Lund för att fira Emelie och Emily. Impulsfester, precis som förr! ;P

Nyss varit nere och inköpt presenter och utanför affären stod de och sålde munkar. Det luktade marknad lång väg och jag kunde bara inte motstå, mums!
Dock snöade det ute samtidigt, så det blev lite mer julmarknad än vårkänslor. :P


Och vet ni vad jag kommit på? Att detta året kommer bli så sjukt roligt och så otroligt spännande!
Min vardag | |
#1 - - Karin Mattsson:

Tjena!

Vill du vara med och tävla om att bli avritad? Isåfall klicka på länken: http://kaarriinn.blogg.se/2012/april/tavling-avritning.html och släng in en kommentar! :)

#2 - - Martina:

Vad kul med marknad. Och munkar älskar jag. De är verkligen goda.

Upp