Lördag!

Hej hej,
hoppas allt är bra med er.
Själv är jag så trött så jag sitter och småler och skrattar åt exakt allt.
Vi var ute och åt tacobuffé med pistolskyttet igår. Väldigt trevligt. Lite senare på kvällen så reste sig alla och de flesta begav sig bort mot puben för att avsluta med lite dricka. Jo, väldigt trevligt det också. :)
Men det blev väldigt sent och när vi kom hem slängde jag mig direkt i sängen, men självklart gick det inte att somna. Vilket var lite frustrerande då klockan ringde kvart i fyra imorse. Så tror jag nog lyckats sova en timme inatt. :P

Och idag har jag varit med Tina och hennes vän på hästtävling. Så det blev som sagt tidigt imorse.
Men det var jättekul idag att få vara med. Det var Tinas vän som tävlade fyra av sina hästar. Så Tina och jag tog hand om hästarna emellan. :)
Jag har knappt ens känt av ryggen igår eller idag. Har varit väldigt skönt faktiskt att kunna röra sig lite normalt. Dock märkte jag nu när jag reste mig efter att ha suttit en stund att smärtan var tillbaka.
Men jag får helt skylla mig själv. Jag vet att jag inte får lov att göra något speciellt nu på dessa veckorna, och ändå höll jag igång idag. Men det kan det nästa vara värt. Är så himla uttråkad om dagarna. :P

Pratade med läkaren i fredags och hon sjukskrev mig. Kan i vilket fall som helst inte jobba på äldreboendet ändå. Men egentligen var det för att AF ville skicka mig till någon skola där jag skulle träffa coacher, sitta på föreläsningar etc, och ta reda på vad jag vill med mitt liv. Skulle sitta där i skolan mellan 7-16, tre dagar i veckan.
För det första, så vet jag exakt vad jag vill med mitt liv. Jag vill och ska(!) bli ambulanssjuksköterska.
Och för det andra så är jag ingen hejare på att sitta, som ni kanske förstår. Det värsta som finns just nu (näst efter att nysa) är att sitta still några längre stunder.
Och när läkaren fick höra talas om skolan så var det inte på tal om att jag skulle sitta i någon skola så pass länge, det skulle inte funka. Plus att skolan ligger ca 4km från stationen och så långt fick jag absolut inte gå just nu, och att cykla är det ju inte ens lönt att lägga en tanke på.
Så hon sjukskrev mig. Well well...

Nu tex, har jag suttit still på en för hård stol, alldeles för länge, så nu får det nog bli soffan. Kan ju hoppas de visar något bra på tv iallafall. :)

Det får vara ett bildlöst inlägg idag. Skyller på att kameran är sönder... (a) ;P
Min vardag | |
#1 - - Linda:

nu bloggar jag igen;):D

Kika in:D

#2 - - Malin:

SV: Haha ja!:D får hoppas på att den är de=)

#3 - - josephine:

sv: jaha okej :P nej jag sitter på jobbet nu :) haft en bra helg ?

#4 - - Hanna:

Snygg blogg! Skulle du vilja vara med på veckans blogg? Här är länken i fall att! ;)

http://hannalovisasol.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html

#5 - - ponnysnack:

tack det samma :D:D:D

#6 - - ponnysnack !:

Tack! din är också fin:D

#7 - - oliviawestern.blogg.se:

Lägg till mig på bloglovin så får du en länkning! :)



oliviawestern.blogg.se

#8 - - Jennie ♥:

trevlig helg! :)

#9 - - Jennie ♥:

sv: haft en bra dag?

#10 - - Matilda:

hahah ja de är sådär lagom mysigt xd

#11 - - Jennie ♥:

ha en fortsatt bra dag!!

#12 - - josefin:

Hoppas du får en fortsatt trevlig söndagkväll <3

#13 - - Emeliié:

hatar när en kamera går sönder :O

#14 - - Linda:

Nejdå, du är inte BARA en person via nätet, jag litar helt på dig, och det känns jättefint med någon jag vet inte skulle svika ett förtroende. Inget särskilt egentligen nu, men det är så mycket småsaker så det är liksom droppen som får bägaren att rinna över i hela tillvaren just nu. Måste ta itu med saker men orkar inte.. Men jag veet att du finns iaf, och för det är jag tacksam!! :)

Upp