Halv bloggpaus

Hej allihopa!
Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera. Men det är så här att jag tappat lusten till att blogga.
För inte allt för länge sen skrev jag fem inlägg per dag. Nu får jag tvinga mig till att skriva åtminstone ett.
Men jag kommer inte sluta blogga. Det kan bara hända att det vissa dagar inte blir några inlägg alls. Eller ska iallafall försöka slänga in ett inlägg om dagen. Men inte säkert att det kommer bli så vissa dagar.
Så ni får ursäkta om bloggen får kass uppdatering nu ett tag tills jag återfunnit mitt blogg-jag.
Jag kommer fortsätta läsa bloggar som vanligt och jag kommer läsa era kommentarer och svara på dem. Dock har jag flera sidor kommentarer som jag inte svarat på än. Förlåt för det också!
Men nu vet ni hur det ligger till...

Nog om det.
Idag har det snöat hela dagen och jag gillar det.
Men dagen har varit lite seg. Vaknade alldeles förtidigt och hitta Misa i sängen. Hon låg inte där när jag somna.
Men har städat rummet lite. Inte så länge sen jag storstäda. Men har gjort lite sånt som behövts. Putsa spegeln och dammsuga, plocka undan etc.
Sen ikväll så körde vi ner och åt thaimat. Det var riktigt länge sen, så det var gott. Men snacka om dåliga vägar.
Och nu sitter jag här och läser bloggar.
Tänkte se Wallander ikväll trots att jag sett de flesta filmer flera gånger. Har ändå inget bättre för mig. Kan ju sitta vid datan samtidigt.

Var ute om lite idag och skotta fram dörren in till kaninen. Trots att snön var mjuk, så var det riktigt tungt, för det understa hade packat sig.

Som ni kanske ser så skotta jag ju häromdagen också.

Tog lite foton på katterna också. De var leksna idag och kameran var väldigt rolig.

Sunken är inte riktigt så smidig som en katt bör vara.

Mysigt med snö...


Vet inte om de inte gilla kameran eller om de ville leka med den. Men tassarna flög vilt.



Här blev vanten som jag locka med ännu roligare.



Det var allt för mig. Så får vi se när vi hörs här nästa gång!




Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Ringer en vän som jag hae kul med!

KRAM

#2 - - Linda:

underbara bilder! :)

#3 - - Tina - Born "Bornis" Late:

Gud vad söta bilder :D

#4 - - ABSSOLUTAARNELA:

det är bra =D

#5 - - cathie:

Jag har knappt bloggat senaste veckan heller :P Ibland blir det så :)



Supersöta bilder på kissen :)

#6 - - livsstilar.se:

hej, ny blogg tävling att vinna iphone 3gs 16gb vit.

alla som deltar får comviq kontantkort inkl 100 kr att ringa för.

lycka till

#7 - - Elina:

Söt katt :)

#8 - - jennifer:

söta bilder! :)

#9 - - Emelie - EmeliesPlace:

åhh så söta bilder på katten :D

#10 - - Elina:

Ok, men dom var väldigt lika :)

#11 - - Cia:

Jag är kär ;-)

Upp