Onödigt godnatt inlägg ;P

Hejsan,
klockan är bara lite över elva, men jag är jätte trött, så ska nog sova alldeles strax. Misa sitter på trappan och gnyr. (som vanligt) Hon sover ju hos mig på nätterna och när det släcks där nere och hon inte får hänga med upp, blir hon verkligen jätte ledsen. Men ska snart gå ner, och då får hon väl följa med upp.
Idag har det inte hänt något speciellt alls. I fömiddags/ början på eftermiddagen hade jag riktigt tråkigt. Har inte varit så uttråkad på år och dar. Precis när jag skulle dra på mig ytterkläder och ge mig ut och gå, så kom mamma och pappa hem och då blev det fika. Sen blev det inte att jag gick ut för sen blev det att betala räkningar. (vuxenpoäng) ;P
Och sen blev det avmaskning för hela husets djur. Skulle inte tro att de behövde det, men man ska ju göra det ändå. Katterna gillade det faktiskt. Antar att medlet smaka något bra för dem. (kul för er att veta, yes)
Sen ikväll blev det Wallander. Och ja, nu är det sova-dags. (är ändå bara fotboll på tv)
Imorgonkväll är det ridning. Men smhi har skickat iväg en klass 1 varning för vårt område. Snöstorm...igen...
Förra veckan blev det ju inställt pågrund av snö och kanske även imorgon. Nä, nu vill jag ha vår och blommor. Så man kan dra med sig kameran ut och få lite bilder. ;P
Natti
Min vardag | |
#1 - - Andréa:

Sv: Jaha :P Själv hade jag inte sett just den här, men jag hängde inte med tillräckligt för att riktigt förstå slutet.

#2 - - Tina - Born "Bornis" Late:

Svar: Haha ja det är ju sant faktiskt..

Känner mig dock som världens veligaste människa..hahaha... Undra vad dom tänker där xD

#3 - - MyzaaN - Princess Pink:

ja :D är jättenöjd ;D & som de säger gratis är bra ;D

#4 - - ERICAPERZZON:

Men klass 1 är väl lindrigast? Eller hur var det nu då?:P Men snö är aldrig roligt iaf! Det snöar här med:(



Svar: Ja jag gillade Pernilla jag med:) Men Anna, usch! Hur gick det till?!



/E

#5 - - Nadja:

Haft en bra helg? =)

#6 - - jenny:

åh tack:)

#7 - - Andréa:

Sv: Ja jag har ändrat lite i den.



Snubben som erkände mordet var himla läskig tycker jag, med sina rasisttankar.

#8 - - Andréa:

Sv: Hah, så du tycker det ser ut att vara fel på den alltså? :P

#9 - - DONKEN:

ja fyfasen, man blir ju helt jävla instängd med snöstorm o skit ute. ingen vill komma hit, och jag vill ju inte gå nånstans heller, inga pengar att köpa nya grejer för, inget av nåt. blir snart ledsen á lá cellskräck-lipa. :/



pöss pårej..

#10 - - emmababbyy:

sv; inte så mkt! :D sj?

#11 - - Linda:

underbar bild!



ska det bli ännu mer snö nu? typiskt..

#12 - - Andréa:

Sv: Haha, okej :D Jag ville ha lite mer tecknat stuk på headern.

#13 - - Jennie:

sv: what?! det där lät inte alls kul -.- hundar brukar ju inte vara sådana. men det beror kanske på hur hundrana är. vår ena hund är vän med våra katter. fan va synd :(

kram

#14 - - lava:

hej har du filmtips kolla in min blogg?

jag har veckans blogg i min blogg :)

kolla in och läs om hur det går till tack!!

och fin blogg :)

spelar du gitarr??

Upp