snabb-blogg

Hej alla,
tänkte köra en liten snabb-blogg innan det är sovdags.
Mitt liv just nu består typ av jobb och sova. Så känns det iallafall. :P
Och när man väl är ledig är man så trött så man inte orkar något. Ikväll känns benen som gelé, är helt slut. Och imorgon är det jobb igen, mellan 07.00 och 21.30. Men som tur är har man ju lite rast mellan. :)
Sen är jag ledig i två dagar. Wiho. :D
Ska hjälpa en kompis att flytta lite är det tänkt, så blir det övernattning i nya lägenheten.

Så vad har annars hänt. Jo, förra helgen var vi och fiska. Första gången för min del, och det var jättekul.
Blev inte mycket fisk för min del, men en liten rackare fastnade på min krok.
Kanske ingen så trevlig bild, men jag var ju tvungen att föreviga min första lilla fisk. :)

Men nej, nu måste jag verkligen sova så jag kommer upp imorgon.
Natti :)
Min vardag | |
#1 - - evve:

haha, kul att fiska ändå ju :D cool fisk också ;)

#2 - - Linda:

klart du får visa upp vad du fångt, inte illa. jag tröttnar rätt lätt när jag fiskar ;)

oj, du jobbar för fullt nu verkar det som, oerhört jobbigt, men det blir kul när lönen kommer. hoppas du jobbar med några bra människor med! :)

#3 - - ERICAPERZZON:

Oj vad du står i!:) Hoppas allt går bra:)



/E

#4 - - Linnéa:

Sv: Tack :3

Gud, vad är det där för fisk? O_o

#5 - - Sara:

sv: Vad kul att höra att du tycker det! Välkommen!

#6 - - Linnéa:

Sv: Den såg så läskig ut x3

#7 - - moa freakin' carlberg ♥:

Det är så att jag skulle vilja be dig om en jättetjänst, blogga är min passion, det jag verkligen brinner för! Men jag är inte så 'igenkänd'... Så det jag undrar är - skulle du kunna följa min blogg på bloglovin' så följer jag din? :) Vill jättegärna kämpa mig uppför topplistan och bli en större bloggare, så det skulle vara så galet tacksamt om du kudne hjälpa mig en bit på vägen!

#8 - - Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!:

Ah, vad skönt för dig :)



Fin fisk :P haha

#9 - - josefine:

Rätt svar från gissa kändisen finns ute i bloggen nu. Det finns även en ny gissa kändisen så passa på att gissa :D

Upp