På en bänk

Hej allesammans!
Sitter just nu på en bänk i Kristianstad och väntar på Petra. Hon är på ultraljud och när hon är klar kommer hon och möter upp mig, sen ska vi åka upp till henne där valborg och hennes 20års fest ska firas imorgon.
Jag har just sett något väldigt....konstigt?

Hm, det var två unga tjejer, typ 13-14, kanske som kom springande. Inte nog med att deras hår var som sönderblekt svinto, utan på sig hade de magtröja, vanliga bruna strumpbyxor och typ blöja?!
Ja, alltså man kollade mer än en gång- På något sätt så hoppas jag att de hade haft någon utklädnad i skolan eller så, men det sönderbleka håret har ingen ursäkt, antar jag.
En liten stund senare kommer en kille gående och svänger på huvudet och med hörlurar i öronen samtidigt som han sjunger (skriker) "Telephone, telephone, yey yey, telephone oh ye, telephone"
Hm, alltså vissa är inte blyga av sig...
Har en kille bredvid mig som sitter och rapar hela tiden. Och lyssnar på musik så hög att jag nog till och med skulle höra den om jag var hemma. (något överdrivet kanske, men ändå)

Jag kommer stanna här uppe hos Petra till lördag, och kommer därför inte blogga förrän då, men har ju data och internet med så kan höra av mig på bussen hem.
Men förmodligen har jag mycket att berätta och förhoppningsvis många foton att visa. :)

Tänkte slänga in lite bilder här, men blogg.se verkar inte vilja som jag vill.
Vi hörs och jag hoppas ni får en jätte valborg!
Kram
Min vardag | |
#1 - - Linda:

Trist när unga tjejer spökar ut sig så mycket.



Hehe, vilket trevligt sällskap du har :P

Hoppas din valborg blir trevlig!! :)

#2 - - Madicken:

Ibland blir det bara för mycket..

Men tack!

#3 - - M A L I N |--| E:

Hejsan Carro! :D

skulle du kunna tänka dig att ta dig tid i några få sekunder rösta på mig i en fototävling, det skulle verkligen betyda så grymt mycket!"



men om du nu är så sjukt gullig går du in på länken nedan och skriver "12:an" i en kommentar.

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment KRAM



#4 - - hanna:

hur gåre me nya jobbet? :D

#5 - - Malin, 22 år Gravid vecka 31:

men det lät ju mysigt :)

hurmår du idag då?

Upp