♥ Can't feel anything, when will I learn?

Hej alla fina bloggläsare som tappert kikar in här varje dag trots att jag är världens sämsta bloggerska!
Jag har velat uppdatera så länge men har skjutit det framför mig eftersom jag vill catcha upp så mycket och då behövs det att man lägger ner lite tid ju. Tid har jag haft, men orken har varit sisådär för dom sociala medierna i det senaste.
De senaste veckorna har varit lite småtuffa ska jag ärlig säga. En vän till mig bestämde sig för att lämna oss och det har varit många vakna nätter med tankar om vilken värdelös vän jag är som visste hur hon mådde men som inte kunde hjälpa henne. Vården svek henne så många gånger om och det känns så.....jag vet inte.. Fan!!!
Även lilla Bolton somnade in efter en tids sjukdom och jag vet att han "bara var en hamster", men han var en fin liten vän och även om han inte lät så mycket så var man inte helt ensam i lägenheten. Så där känns lite tomt hemma nu, som att något liksom saknas. (Ja, det är okej att kalla mig konstig.)
 
Men, nu ska jag inte skriva världens deppinlägg utan uppdatera om lite roligare saker som skett.
Ska vi börja? :)
 
Som jag skrev i mitt senaste inlägg kom en fin vän ner på besök från Falun. Och jag hade en såå fin vecka!
Vi tog det lugnt, gick på stan, fikade, gick en guidad tur på Glimmingehus och så drog jag med henne ut på skyttebanan!
 
(Skyttebilden är dock på mig.)
 
 Samma dag som Karro åkte hem åkte jag med mina föräldrar upp till syster som fått en liten dotter. En söt liten Alva!


När jag fick veta att min syster skulle ha en liten flicka började jag virka en filt till henne som blev klar ungefär tre minuter innan vi åkte upp på deras infart. Tur att bilfärden var lång!
 
Karro och jag besökte ridaffären här i orten och där hittade jag små små ridbyxor för 6månader. Och jag kunde inte låta bli! I samma tyg (ej färg) och märke som mina egna! Så gulliga!
Moster ska se till att Alva blir en hästtös!

Det var lite om vad som hänt! Men i övrigt har jag inte gjort så mycket, energin har inte riktigt funnits där och jag har mest deppat. Men jag antar att det får vara så ibland!
 
Sov gott Bolton! ♥♥♥
 
Min vardag | |
#1 - - Ereeka:

Vilka snygga ridbrallor! Min lilla tjej hade också ridbyxor när hon var bara några månader, och nu har hon snart växt ur sitt andra par! ^^,
Jag vill också lära mig att virka såna där! Är det mormorsrutor? :)

#2 - - Ereeka:

Vilka snygga ridbrallor! Min lilla tjej hade också ridbyxor när hon var bara några månader, och nu har hon snart växt ur sitt andra par! ^^,
Jag vill också lära mig att virka såna där! Är det mormorsrutor? :)

Upp