♥ Glad Påsk

Jag insåg i veckan att jag inte äger något påskpynt, så gav mig bort till affären för att inte hitta något fint alls. Men är det påsk så är det, så åkte hem till mina föräldrar och hämta lite björkris, och påväg tillbaka in om på ica för lite fjädrar och pappersägg. Så blev det påsk ändå. :)
 
 
Hoppas ni alla har en fin påskafton, jag vaknade halv åtta imorse så satte igång och plocka undan, vika tvätt, städa köket och ta tag i alla plagg som låg längst ner i tvättkorgen och behövdes handtvättas. Tråkigt, men sant.  ;)
Väntar nu på att JP ska ringa tillbaka så vi kan planera kvällen. Det blev lite impulsivt bestämt att vi ska på fest ikväll, och kanske även utgång. Vi får väl se vart det leder. :)
 
Glad Påsk på er allihopa! :)
Min vardag | |
#1 - - Wilma:

Låter som en härlig påsk!

Nej Lindvallen är en skidort i Sälen, men man kan säkert köra gymnastik där också ;)

Kram

#2 - - Sofia:

Fint det blev. :)

#3 - - Aili:

Fin bild! :)

#4 - - Martina:

Själv kan jag inte ha något påskpynt på grund av katterna. Trist, men är ju så ibland när man har djur.

Upp