♥ One day..

Åh vad jag känner mig som en usel bloggare just nu! Men denna veckan är jag mest glad om jag hinner andas bara!
Halkan gick bra, körlektionen gick bra, teorin gick bra, läkarbesöket gick bra och träningen har gått bra! Och jobbet har jag också mestadels hunnit med!
Bra vecka, haha.. Dock är den inte slut än!

Vet att den närmsta perioden kommer bli hektisk med väldigt mycket som händer, men ska verkligen försöka hålla bloggen igång någorlunda.
I övrigt har jag inte så mycket att berätta för er, och inga roliga bilder har jag heller.

Men just nu känns det här väldigt passande!

Min vardag | |
#1 - - Nelly Stigh:

varsågod:)
kraam

#2 - - RockBarbie:

Niice, skönt när allt rullar på som man vill=)

#3 - - Roxana:

Sv; Ja den var hur bra som helst, fick tänka till lite i början men den var bättre än jag trodde :D Satt som klistrad :D

#4 - - Roxana:

Sv; Ja, den var seg i början fakltiskt, men det var värt att vänta för den var jävligt bra :) en hel del äventyr kan man lätt säga :)
Tyvärr är det ju en sån film som Titanic, man orkar inte se den mer än kanske en gång till :P

#5 - - Malintallin:

Visst är det :D händer i helgen då? :)

#6 - - Sofia:

Man har sånna perioder ibland. Passa på att njut av att allt rullar på. :)

#7 - - MADDISENJ:

Önskar dig en fin dag!

#8 - - Alicia Blomqvist:

Vad härlig blogg du har! Hur mår du?

#9 - - Emelie's journey - Min resa mot målvikten:

Härligt med en bra vecka. Jag har också haft en bra vecka :)

#10 - - Noomi:

SV: Bra. :) Planer inför veckan? :)

#11 - - Lotta:

Sv. Ojda, du hann verkligen med mycket :D och hur gick körlektionen?? Har du uppkörning snart?? :)) och just nu äter jag lite, har precis kommit hem från föreläsningen men ska alldeles strax hoppa i träningskläderna och gå till gymmet en sväng =)

#12 - - Malin:

Sv: Okej, jag kollar på
The vampire diaries. :)
Allt bra med dej idag då? :)

#13 - - sussi:

Ibland måste man bara vara å andas..
kram..

#14 - - Ellen Talus:

Haha jadå! *seeegt svar från min sida*
Vad tycker du om låten Thrift Shop som nu ligger 2:a på Spotify listan? :D
Skulle va intressant o veta, eller om du har en annan favoritlåt? :D
KRAM

#15 - - by smj.:

åå , känner igen mig..
inte heller på "bloggtoppen" nu

#16 - - Frida G:

SV: hihi tack! jag svarar på kommentarer, allt bra? :)

#17 - - matilda:

fin blogg!! Ta gärna en titt in på min och mina kompisars blogg!!
Ha det bra!! Kram Matilda

#18 - - julia molin:

De är bara bra! :D

#19 - - Aili:

Vad bra tt allt gått bra! :D

#20 - - kajza! <3:

Hej! Vill du göra ett bloglovin byte? kram, <3

#21 - - Emmaholm.se:

Superfin header!

#22 - - JOSEFINE ANDERSSON:

heheheheh förlåt mig (a) men choklad är GOTTTT

Upp