"Kul att du frågar, men aldrig i livet!"

Ännu en helg är förbi! Jag är sjukligt trött och det åskar ute. Stormar och åskar!
Fredagen spenderades genom att köra runt och leta köksbord efter jobbet. Jag och pappa var runt överallt, men hittade inget som passa.
Igår var det först skyttetävling på eftermiddagen, hem och duscha och sen iväg till T. Vi beställde pizza och blev sen skjutsade av hans mamma till festen hos Emmie. Skitkul fest med alldeles för mycket dricka för min del. Jag må bara va 22, men det märks seriöst att man inte är 16 längre, haha...
Men som sagt hade vi skitkul och det blev verkligen en fest att minnas på mer än ett sätt!
Vid fem liftade vi hem till T. Steg upp så jag tog tåget vid tolv idag och sen dess har jag gjort massvis. Tvättat, städat, handlat, betalt räkningarm fixat papper etc etc. Och nu ska jag krypa ner i sängen och ikväll tror jag faktiskt äntligen att jag ska kunna få lite sömn. :)

Ta hand om er!
Godnatt

Festens stående skämt! ;)

Min vardag | |
Upp