Onsdagskväll

Jag som skulle plugga hela kvällen!!!
Haha, vilken katastrof! Jag hade tänkt sitta och kolla genom gamla högskoleprov ikväll eftersom det är dags för det på lördag. Men vid sex tiden så skulle jag baaaaara lägga mig ner och läsa lite. Hrm jo jo, jag vaknar ju tre timmar senare och nu orkar jag verkligen inte sätta mig och plugga.
Får göra det imorgon istället, för har ingen större inplanerat då.

Tankarna går just nu mellan att lägga sig och försöka sova igen, eller placera sig i soffan och se en film. Men är man ledig imorgon är man, så det lutar mest åt filmhållet.
Var så länge sen jag såg min favoritfilm, har ni sett Eight Below? Om ni inte har det så måste ni göra det. Snart!
Den är helt underbar och det går inte att se den utan att tårarna bara trillar.
Så se den!

Min vardag | |
#1 - - Andréa:

Sv: Lycka till, till dig med! :)

#2 - - Andréa:

Sv: Haha ja :D Men jag tror det är en överredigerad räv!

#3 - - tessan:

Ska snart lägga mig ;-)

#4 - - fridan:

wops! men du behövde nog sova då ju :)



sv: ja usch, förstår inte va de är för fel på folk!

#5 - - Camilla:

Sv: Tack tack :D

#6 - - Caroline:

Den är så bra den filmen.



svar: Tack var snäll du är. =)

#7 - - SANNA:

SV: Okej! :) Jag kikar på Facebook & läser bloggar! :) Hur är det med dig idag? :)



Kram

#8 - - Evelina:

Den kanske man ska se då =)

#9 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: jag sitter och tittar på repriser av project runway! Jag kan inte få nog ^^ Vad gör du?

#10 - - SANNA:

SV: Härligt att det är bra! :) Det är bara bra med mig tack :)

Har du några roliga planer för helgen? :D



Kram

#11 - - claudia:

Sv;jo allt e bara bra hära :))

#12 - - Becca:

sv: Bara kanoners lite trött bara!! :) Men va fan de är ju fredag imorgon :D veckan har gått otroligt fort.. hihi.. Har du några planer för helgen?? :D

#13 - - Sofia:

Sv. Tack! :)

#14 - - Sara Carlsson:

sv: tack så mycket :)

#15 - - Becca:

sv: Inte så mycket, ta de lugnt och kanske dricka en öl ;) hihi!! Har du haft en bra dag?? :D

#16 - - MADDES:

Hur har din dag varit?

#17 - - Linda:

jag har aldrig ens hört talas om den, måste absolut se den!! Så typiskt, när motivationen försvinner, eller orken, brukar det var rätt drygt o man måste göra det under samma dag..

#18 - - Johanna Brogård:

SVAR: Taack! Vad snäll du är!

#19 - - evelina-:

tre vinnare har dragit i dagens blogg tävling, kika in om det vart du. annars anmäler du dig på den här länken till den nya tävlingen,



http://evelinaakauppinen.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html#comment



spamma så mycke du vill.. jag lottar trots allt vinnarna! kram

#20 - - t-♥:

härligt! jo med mig är det finfint! :D vad har du gjort idag?

#21 - - Eleonor:

SV: HAHA! Vilken förvirring! "Då galopperar vi rooooliiiiigt" braaa..! :)

/ Eleonor

#22 - - Kerstin:

Vilken underbar film det verkar vara, jag grät ju nästan på trailern, måste jag se!! Tack för tipset.

#23 - - rebecka.blogg.se:

sv; varsågod :)



hoppas du får en bra dag :)

#24 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv; haha, bättre sent än aldrig ;) vad ska du göra i helgen då? :)

#25 - - Becca:

sv: awesome :D

blir de fredagsmyys ikväll?? ;)

#26 - - sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Jag vet inte riktigt :p Ska du lura någon idag då? 1 april? :p



Kramar, Sannalitens.blogg.se

#27 - - tessan:

2 olika familjer. igår var det ena som kom från göteborg som älskar utomlands osv. det andra familjen kom från stockholm som älskar vinter semester. på 2 veckor ska familjen vara tillsammans. sammalagt 4 veckor. 2 veckor hos den andra familjen vad dem brukar göra på semester och sedan tvärs om :) var roligt :P haha



händer det idag?

#28 - - annie:

fin blogg, allt bra? :)

#29 - - Josäfin :>:

sv: men eller hur! Det är fotografen som gör bilden, inte kameran (:

#30 - - Julia:

Jag har inte ens hört talas om den, men det är alltid bra med lite filmtips i bagaget när man plötsligt får en kväll utan något att göra :)

#31 - - evelina-:

hallå igen sööötan:) allt bra?

jag behöver verkligen ALLAS hjälp, kolla in på min blogg och titta om du kan hjälpa till:) kram!

#32 - - Josäfin :>:

sv: Åh tack :D Vad gullig du är!

Hoppas att du får en bra helg! =D

#33 - - rebecka.blogg.se:

sv; jaa :D



hoppas du får en bra kväll! :)

Upp