♥ Longing for sunshine!

Och så var det vinter igen! Snöstorm och minus, brr.. Men djuren behövde mat och släppas ut, så det var bara att dra på sig massor av kläder, mössa och vantar. Och när jag sen väl varit ute och ändå var påklädd tog jag med hundarna på nån kilomets promenad. Kallt, men härligt!
 
Och just nu ligger jag utslagen i soffan under ett täcke och läser lite, inte så illa det heller. :)
 
 
Messade en liten film till mamma för att visa hur mycket det storma, och fick tillbaka denna bilden och att dom hade solsken och vårvärme. Lovely! Hmpf... ;)
Min vardag | |
#1 - - Malin:

ok, jag har då inte fått något meddelande, dumt :/ haft en bra helg annars? kramar

#2 - - Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

Är kallt här med :/

#3 - - Rebecca:

usch för snö!

#4 - - Emmy:

Åh vill också ha vinter igen hehe :D

#5 - - Malin:

ja, jag har inte fått något mededelande :p vad har du gjort idag då'?

#6 - - Klara-Sofia :

Söt och fin blogg :)

#7 - - JOSEFINE ANDERSSON:

sv: åh men tack så himlans hihih :)!!!
PUSS PÅ DIG!

#8 - - Liana:

Hahaha,gud vad glad man borde bli när man har strålande blåsigt! Men sedan så skickas det en bild på strålande sol! Hahah,gud va faiill ;P

#9 - - Aili:

Haha, det blev en väldigt lång vinter detta året! Men lite mycsigt ibland är det.... :)

Upp