♥ You're only one workout away from a good mood!

Drar på mig mössan och joggingskorna och ger mig ut en stund!
Tänkte egentligen jag skulle sticka på ett träningspass ikväll, men då det är ett bas-pass känner jag att det nog ger mig mer att springa en runda. Dessutom mår mina armar nog bättre av att slippa armhävningar idag.. Träningsvärk!!! 
 
Det har annars varit en lugn och vanlig dag. En kund bad mig sparka min chef mellan benen (med mer barnförbjudna ord)... Så haha ja, en helt vanlig dag! Men han skämta såklart, bör kanske tilläggas! ;)
Imorgon väntar jobb, sen möte och sen ska jag svettas ihjäl på ett skivstångspass. Men det är värt det!
:)
 
 
Min vardag | |
#1 - - F E L I C I A:

jo det är bra! :)
jag kan knappt göra armhävningar :)

#2 - - K A J S A:

Sv. Okej! Jag har bara varit hemma. Ska du göra i veckan då? :)

#3 - - Anonym:

din blogg är super
härlig! :D

#4 - - Moa Christensen :

Super bra!
Är allt väl med dig? :)

#5 - - Filippa & Talia:

- ska plugga, gå i skolan o träna!
görs? :)

#6 - - Sarah Persson:

Hur är det med dig? :)

#7 - - Julia:

sv: jaha okej (y)
Va mig själv och bara leva livet typ! :)

#8 - - Malin:

sv: Härligt! Jajamensan! Hände det något kul i helgen då?
/Malin

#9 - - jessica:

Skönt att man kommit igång med träning igen :)

#10 - - Fia:

Jadu det är otroligt, hatar att vara arbetslös! ;P

#11 - - AmandaB:

SV; jag har vart i skolan & stallet :D planer för imorgon?

MVH AmandaB

#12 - - Nathalie & Amanda:

- De är okej, lite matt bara.. väder omslag tror jag.. vgd ? kram<3

#13 - - girly:

Låter skönt, ska ta mig till gymmet så fort jag blivit helt kry :)

#14 - - Emelie:

Det tycker jag att du gör rätt i, om inte annat kan du ju tona håret, då får du ju nästan tillbaka din färg som du hade innan :)

#15 - - Fia:

Tack för tipset! Men jag har varit runt så också :))

#16 - - Amanda:

Skönt att springa :) Vad jobbar du med/som? :)

#17 - - Cathie:

Skönt å vara ute och springa! Det gör oftast väldigt gott :)

#18 - - Sanna ;D:

Skönt med en springtur! längtar när snön är borta, att själv få komma ut och springa:)

#19 - - Sara Hermansson:

Vill du vara med i veckans blogg? Superlätt att vara med! :)
http://sarahermansson.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

#20 - - Sara & Emelie:

Händer det något kul i veckan? :)

#21 - - Vilma :

Sv: Varsegod! :) Rider du?

#22 - - Filippa & Talia:

- skola!
allt bra? :)

#23 - - Nathalie & Amanda:

- Åt just pizza hehe, allt bra m dig annars? :)

#24 - - Ida:

Åhh tack! Absolut kan jag göra en Illustration till dig! Skicka då en bild till mig på [email protected] :D

#25 - - Hannah Danielsson:

allt bra idag? :)

#26 - - Wilma:

Vilken fin blogg du har sötnos, har fått mycket ny inspiration.
Kramar!

#27 - - Emelie♥:

Skönt med en springtur (:

#28 - - Sofia:

Gött, hoppas löpningen gick bra. :)

#29 - - Becka [fotoblogg]:

Så söt bild.
sv: Åh tack vännen! Det värmer så. ♥

#30 - - Sarah Persson:

Jo det är det verkligen :)

#31 - - Caroline Lindfors:

Fin blogg

#32 - - Frida Grimhage:

Sv: tack så mycket! Haha nej, här har all snö smält bort och det är några plusgrader varje dag :)
Jo det är toppen! Vad gör du? :D

#33 - - Vera:

sv: fixat!!

hoppas du haft en bra dag, Kram Vera o Mullson

#34 - - Fanny ✞:

Fin :)
sv: Ja, håller med..

#35 - - AmandaB:

SV; jag ska till stallet & skolan :D allt bra idag?

MVH AmandaB

#36 - - Marlene:

Fin blogg! kram

Upp