♥ Vänder tankar, ingen ro!

Kanske är lite smågalen, men då har jag nog vart det alltid!
Lyckades inte somna fast att jag borde va jättetrött. Vänder tankar ut och in, så drog på mig tredubbelt med kläder och gav mig ut för en joggingtur. Älskar att springa på natten, man rensar huvudet mycket bättre då. Dock snöar det förfullt och är halt så det gick ganska sakta och blev ingen lång tur, 20minuter cirka. 
Avslutade här inne med ett av mina pass som jag skrev ihop ikväll. Detta är akutpasset på fem minuter, när tiden till riktig träning inte räcker till:

* 30sek basic situps
* 30sek högervriden situps
* 30sek vänstervriden situps
* 30sek "cykling-situps"
* 30sek situps med benen vertikalt
* 30sek situps med armarna raka över huvudet
* 30sek "bendödare" (stå upp med lätt böjda knän, fingrarna i golvet och jobba med att sträcka benen, böja, sträcka, osv)
* 30sek C-sits rotation
* 30sek basic situps
* 30sek planka

Hoppar in i duschen och sen hoppas jag på sömn! :)

Min vardag | |
#1 - - basebollivet.blogg.se:

Bra att ha en plan-B, ett akutpass! :) Bättre att göra något än inget.

#2 - - Ella Stork:

ha en fin lördag!

#3 - - Sauwraa:

Nu kan du vinna en läkning på min blogg genom att ställa någon fråga på min frågestund! Va gärna med du också! :)

Ha en fin dag. Kram

#4 - - Elin:

Sv: Härligt, jo det är bra :) Händer idag då? :)

#5 - - Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.:

Nu är vinnaren av Veckans blogg dragen. Kolla in om det var du!
Om inte, bättre lycka nästa gång.
Kul att du var med och hoppas du är med igen!
Kram

Där hittar du inlägget med vinnaren!
http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Här hittar du inlägget med en ny veckans blogg!
http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

#6 - - Sofia:

Ja lite galet att köra sådär mitt i natten. Men jag kan tänka mig att det är skönt. Bra pass iallafall. :)

#7 - - Ida:

Hej! Din illustration-bild är klar nu. För att få den kan du gå in på vår blogg! Hoppas du blev nöjd!

Kram :)

#8 - - Emelie's journey - Min resa mot målvikten:

Duktig du är :)

#9 - - J:

Haha.. hittade just hit... galning ;)

#10 - - Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.:

Kul att du är med, lycka till!
Hör av mig när vinnaren är dragen :)

#11 - - basebollivet.blogg.se:

Bra tankesätt i think :=

#12 - - Elin:

Sv: Ja :) Okej vad trevligt :) Vad blir det för mat då? :)

#13 - - Peppbloggen:

Sv: inga problem!:)

#14 - - Ellen Jönsson:

Sv: Ursäkta jag gick in på fel blogg. Det var en annan Caroline. :)

#15 - - sussi:

hoppas du fick sova =)

#16 - - Agnes:

Sv; Allt är bra med mig, dusjälv? :)

#17 - - caroline:

Härligt!

#18 - - marina:

Vad gör du ikväll? :)

#19 - - thea:

Låter skönt med en joggingtur på natten, och verkar vara ett bra akutpass också! :)
Skönt med lite träning!

Sv: Nej de blev inte 3d för oss på Pi, en av anledningarna till att vi nog inte var så förtjusta i den!

#20 - - Malin:

sv: Ja verkligen! :) Hurtigt med jogging och framförallt träning mitt i natten haha
/Malin

#21 - - Nathalie Nyrén:

Tack snälla!!

Oj nattpass, inte illa! Crazy woman!

#22 - - kaffehörnan:

Galen på ett charmigt vis
Jag har ju lite udda uttryck ibland haha
Men de blir alltid roligt

#23 - - AMANDA:

sv: Japp! Åh vad skönt, jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer :)

#24 - - Michelle Osein:

låter bra tack! :)
hoppas du har haft en bra dag!

#25 - - Micaela - En blogg om allt mellan himmel och jord.:

sv: super! Hoppas du hade en bra kväll:)
kram

#26 - - Micaela - En blogg om allt mellan himmel och jord.:

sv: jadå det kan man lugnt säga!:)

#27 - - Emma - Foto och annat skoj! :

SV: haha, ah precis :D

#28 - - Sanna:

Jösses, nattlöpning alltså? Ja, vad som än funkar för en :) hoppas du kunde sova böttre sen.

#29 - - Anonym:

så fin blogg! titta gärna in på min :)

#30 - - A L I C E L A R S D O T T E R:

Fin blogg du har!
Var gärna med i veckans blogg!

Upp