♥ Reading is dreaming with your eyes open!

Har en riktig slödag idag! 
Egentligen var tanken att jag skulle hem till mina föräldrar för en promenad med hundarna, men bilen hade börjat strula och min cykel är inte vad den borde va. Så jag stannar hemma!
Var på kalas igårkväll för min systerson och hans pappa, lika trevligt som alltid och när jag kom hem därifrån så fastnade jag vid datorn och msn (så sällan man är där inne) och kom inte i säng förrän halv sju imorse. Haha!
Sen vaknade jag faktiskt ganska pigg vid halv elva, men nu börjar tröttheten komma smygande. Så tror kvällen lär spenderas i soffan!
 
Imorgon drar äntligen träningen igång igen och mitt nya liv börjar. Det känns att man inte tränat på ett tag så det ska bli riktigt skönt att komma igång igen! :)
 
I övrigt skulle jag vilja tipsa er om en bok! Lånade "Elsas Mode" av en vän för ett tag sen och har nu läst klart den och den är bra! En riktig feelgood-bok med lite av allt och som man vet att vad som än händer, så kommer den sluta lyckligt! 
Läs den! :)
 
Min vardag | |
#1 - - Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv. :

Nu har jag "Veckans blogg" i bloggen. Kika in för att se hur du är med och tävlar om 1 inlägg med din header, länk och kort beskrivning av din blogg, samt 3 länkningar till i olika inlägg!

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

#2 - - Emma :

Jodå, det är bara bra med mig :)

#3 - - Ella - Hobbyfotograf ♥:

Sv, det är super :D vad har du gjort idag då?)

#4 - - Malin Wederberg:

Riktigt bra bok ^^ Jag gillar alla i den serien.

#5 - - Elin:

Sv: Okej :D Härligt, jo det är bra :) Vad har du gjort idag? :)

#6 - - Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.:

Inte några specifika så egentligen.. Fortsätta träningen och att inte falla för svin :) hehe

#7 - - Nathalie & Amanda:

Hejsan! Jadu, kom nyss hem typ! Allt bra idag? kram<3

#8 - - F E L I C I A:

ska också inta soffläge snart! :)

#9 - - Emelie:

sv; alltid kul att prova någonting nytt speciellt om det blir bra :) Men det är inte lika roligt om det inte blir bra, men det ända sättet att få reda på det är ju att testa, man lever ju bara en gång :)

#10 - - Filippa & Talia:

- jag med!
händer imorn? :)

#11 - - Ida:

Svar: Tack för att jag vann, har majlat dej :)

#12 - - sussi:

gott m en slö söndag =)

#13 - - K A J S A:

SV. förstår jag! Har själv förlorat flera djur. Både katter o kaniner. De flesta var när jag var mindre men också för några år sedan. Var riktigt tufft eftersom hon var gammal så hade levt med henne hela livet. Vet inte vad jag skulle göra utan hunden jag har nu. Min gose!

#14 - - Julia:

Allt är bara bra med mig!

#15 - - Lisa - Kreativ bakning ♥:

sv: Tack så mycket! :)

#16 - - ❤ w i l m a ❤:

sv: haha nej jag vet inte riktigt heller, men det var en länk till mitt inlägg som du kommenterade! :)
fattade inte riktigt! :)

#17 - - Elin:

Jag har precis gjort ett inlägg om träningsmotivation i min blogg, gå gärna in och läs det och bli motiverad till att träna :) Ha en fin kväll, kram kram!

http://eelineriksson.myshowroom.se/

#18 - - Frida G:

SV: Jo det är bra, vad gör du? :)

#19 - - Emelie's journey - Min resa mot målvikten:

Jag älskar Sofis böcker om Elsa :D

#20 - - Anonym:

haha ah okej :)

#21 - - Becka [fotoblogg]:

Vad kul! Den sägs vara jättebra. :D

#22 - - Anonym:

Aa visst! Elvira;)

#23 - - Josefine Svärd:

Vinnaren i Veckans Blogg är nu utsedd!
Gå in och kolla om det är du! :D

http://josefinesvard.blogg.se/2013/january/vinnare-v2-2.html#comment

#24 - - Alexsandra:

Boken är jättebra! Så fin blogg du har! ;)
Komentera gärna vad du vill se i nästa video, skulle vara jättesnällt! :D http://lovephotoalexsandraa.blogg.se/2013/january/vad-vill-du-se-inte-nasta-video.html#comment

#25 - - P L A Y E - fejkad blond!:

sv: Härligt :) det är också bra här

Svar: Så bra! :)
Caroline

#26 - - Sanna ;D:

Vad handlar boken om?:)

#27 - - Daniela:

Fin blogg! Bloglovin byte? :)

#28 - - Amanda:

Skönt med slödagar ju :)

#29 - - rebecca:

fin blogg!

Glöm inte att kika in på bloggen, kl.10,00 publiceras mitt och michaelas första inlägg :D Kommentera gärna hur du ser på saken!

#30 - - Siri:

åååh elsas mode äger!!

#31 - - Fanny ✞:

SV: Okej, vad kul :D
Håller med dig där, det är kul när det smäller!
Därför skjuter jag korthåll också ;)
Nej precis, är inte så många bloggare som skjuter liksom..

#32 - - AmandaB:

SV; det är toppen med mig :D planer för dagen?

MVH AmandaB

#33 - - Ida:

Hej! Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, men jag har en frågestund på min blogg, skulle bli jätteglad om du kikade in och ställde några frågor. Eller varför inte lite this or that? Här får du en länk i alla fall: http://idahallgren.blogg.se/2012/december/fragestund.html
Fin blogg du har förresten!
Kram!:)

#34 - - Isabell :

Länkbyte?

#35 - - Isabell :

Sv: hehe okej:) ja det gör vi ju :)

#36 - - Sabina:

Låter härligt:D

#37 - - olivia ♡:

skitfin design!

#38 - - K A J S A:

Sv. Jo..
Vad händer idag då? :)

#39 - - Josefin:

Sjukt bra bok :D

#40 - - Marika Saarenpää:

Sv: Tack :)

#41 - - Becka [fotoblogg]:

sv: Vad bra! :)
Vad tycker du om mina bilder? :D

#42 - - Hannah:

åh elsas mode är så bra! lätt min favis bok, vet du någon som är liknade? :)

#43 - - Klara:

Sv: ÅH, tråkigt att det inte blev av men awesome med kommentarer ;)) Jag svarar på kommentarer... haha :) Ska nog gå äta något.. HUNGRIIIIG!
haha, allt bra idag?
kram

#44 - - Victoria:

Jättefin blogg du har! Har en this or that på min blogg. Ställ gärna några frågor om du har tid :D

#45 - - sussi:

går du i skolan å när börjar den???

#46 - - F E L I C I A:

ja absolut! :)
haft en bra dag?

#47 - - ❤ w i l m a ❤:

sv: haha nej inte jag heller :)
ha en fin kväll! :)

#48 - - Frida:

SV: Jag gör inget speciellt, allt bra? :D

#49 - - Ida:

Jag tycker den boken är sådär faktiskt;)

#50 - - Malin:

Hej där! Allt bra idag?
/Malin

#51 - - smile:

snygg blogg...ta gärna en titt på min<3

#52 - - MADDISENJ:

älskar alla de böckerna

#53 - - kajza! <3:

Nu är vinnarna ut dragna för veckans blogg, om du inte blev så har du chans redan nu att anmäla dig! Kommentera bara inlägget så kanske du blir länkad av mig som har 100+ läsare. kram på dig! <3

#54 - - Sarah:

Elsas mode är en så bra bok!

#55 - - A:

Älskar hela Elsa-trilogin!!

Just nu har jag veckans blogg, kika in och anmäl dig!
http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/v-som-i-veckans-blogg.html

#56 - - Hannah:

sv:. Jag har alla tre här hemma, dock står dem bara och samlar dam, haha! har börjat läsa i elsa värld(tvåan) den är riktigt bra men jag orkar inte läsa klart den! haha

#57 - - Julia:

älskar elsa-böckerna! :d

Upp