♥ Cause after all you do know best.

Sitter här under en filt i soffan, med hårinpackning och en kopp te.
Varit en ganska seg dag och jag har hela tiden fått påminna mig om att det är torsdag och inte fredag. Vill ha helg och sovmorgon!

Har läst på lite om appen jag skrev om förut idag och den har nästan bara fått bra recensioner så förmodar att den funkar. Tänkte dock enbart använda den till maten och inte dra bort träningen i fortsättningen, så får vi se! :)

Gav mig ut på en joggingtur ikväll, inte jättelångt då träningsvärken fortfarande är extrem. Men lite är ju mycket bättre än inget!! :)

Min vardag | |
#1 - - Fia:

Ja det är det verkligen :P

#2 - - kaffehörnan:

De har varit bra under pausen men kliat i tassarna haha

#3 - - kaffehörnan:

Vad var frågan nu igen

#4 - - JOSEFINE ANDERSSON:

eller huuur, jag håller med dig :D riktigt jäkla snygg!!!

#5 - - Sanna ;D:

Va mysigt!:) Gu va skönt med en joggingtur!
sv; Verkligen! Jag har ganska lätt att bli triggad av bilder bland annat, rysningar är verkligen en bra beskrivning!:0 skär du dig fortfarande?,
tack föresten!:)

#6 - - Ida:

Men nu är det ju fredag=)

#7 - - Tuva:

fin blogg:)

#8 - - thea:

Skönt med en joggingtur och se få ta igen sig med lite te och hårinpackning i soffan :)

Sv: Har faktiskt aldrig sett en 3d film så det har jag inte en aning om.. :p

Upp