♥ Nyår 12-13

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Johanna och Rasmus igår. En kväll med fina människor!
Åt trerätters tills vi höll på att spricka, för att sen dra oss ut till hamnen vid tolv. Superfin show!
Blev en mysig nyår men har lite svårt att förstå att det är nytt år nu. Men nytt år och nya möjligheter! :)
 
Jag och Johanna innan de andra anlände till festen.
 
Blandade bilder från kvällen!
 
Familj & Vänner | |
#1 - - cassandra gigel:

Ha en bra kväll sötis! :D

#2 - - MADDISENJ:

vilka fina bilder

#3 - - Josefine:

Gott nytt år!

Jag har en tävling på min blogg klicka gärna in och va med :D

#4 - - Joanna-Livet med Asperger+reumatism:

mys ni vekar ha haft:)

#5 - - JOSEFINE ANDERSSON:

ÅH, SER JU UT SOM DU HADE DET GRYMT :)!!!!

#6 - - il romanista:

Gott nytt år :)

#7 - - M I C K I S :

Fin blogg!, allt bra? :)

#8 - - cassandra gigel:

sv; tack söt :)

hoppas ditt nya år har startat bättre än mitt! :)

#9 - - Marika Saarenpää:

Ha en fortsatt bra kväll :-)

#10 - - Emme:

SV: Jag såg den lite senare den kvällen, och ja, jag håller med. Lite hastigt slut, inte så nöjd med det, men absolut, en mycket fin film..<3 Älskar dem, finns flera stycken sådana i liknande tema.

#11 - - Martina:

Verkar som att ni hade ett bra nyår.
Och ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig.

Svar: Detsamma :)
Caroline

#12 - - cassandra gigel:

sv; inte jag heller :( <3

#13 - - elin:

Gör samma!

Haft en bra dag?

#14 - - Marika Saarenpää:

Tack:)

#15 - - thea:

Det låter och ser onekligen ut som att ni hade ett bra nyårsfirande. Vad åt ni för nåt då? :) Perfekt att ha lite knytis.

Sv: Ska man se den så tror jag absolut att man ska se den i 3d annars är det inget man behöver springa och se på bio faktiskt..

#16 - - Julianna:

Fin blogg!❤

#17 - - Malin Wederberg:

Fint med fyrverkerier :)

#18 - - Louise - Elsalouise.blogg.se:

Hejhej!
Har gjort en årsresume på min blogg och det skulle vara jätteroligt om du kikade in och kanske tom lämnade en kommentar! :D
Kram / Elsalouise.blogg.se

#19 - - MartinaOlsson:

hej sötnos!
ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund, svarar på alla frågor så det är bara att fråga på, inga frågor är pinsamma eller dumma!
självklart länkar jag dig också :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/24825/qa/

#20 - - Jennifer:

Hoppas du har fått en riktigt bra start på det nya året!:D

#21 - - DIANA ÖSTERBERG:

Vill önska dig en god fortsättning :)

#22 - - Nathalie & Amanda:

- Allt bra? kram<3

#23 - - Sanna:

Ser ut som om du har haft det trevligt!:)

#24 - - Celisty:

Hejj, fin blogg 😃
Allt bra med dig?
Kram

#25 - - Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.:

Snygg header/design!
Haft en bra start på det nya året?

#26 - - Amanda:

Fina bilder :)

#27 - - Frida G:

Sv: hihi! allt bra? :D

#28 - - sara:

Va mysigt! =)

#29 - - Jenny:

Fina bilder, hoppas du har fått en bra start på det nya året (: !
Kram!

#30 - - Josefine Svärd:

Hej! Lite sent med veckans blogg är nu utsedd och jag har valt ut 3 vinnare som utlovat! :D
Du har alltså haft 3ggr större chans att vinna denna veckan!
Så gå in och kolla om du är en utav de 3 vinnarna!

http://josefinesvard.blogg.se/2013/january/de-tre-vinnarna-i-veckans-blogg.html#comment

#31 - - Ida Nilsson:

Det var en del fyrverkrier! Mer än vad vi fick se i Göteborg ^^ Har du några nyårslöften? :)

#32 - - Nicole Dahl ♥:

Fin blogg! har du haft en bra start på 2013? :)

#33 - - sanna:

Fin blogg:)

Lust att göra ett bloglovin byte??:)

#34 - - Emma Berglund:

Svar; Taaack!

#35 - - Emme:

SV: Haha nä inte riktigt :P Men det finns massor med sådana andra, tex är ju Zac Efron med i massor med sådana filmer; kan dock inte komma på titlarna just nu haha ^^

#36 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; tack!

#37 - - Emma och Mikaela:

Så härliga bilder :)

#38 - - Emelie:

Ser ut som om du hade det bra, gott nytt år ^^

#39 - - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Vilka fina fyrverkeribilder :)

#40 - - Cajsa:

Hej fin blogg! Kika gärna in på min!

#41 - - LindaViola - mamma till två!:

Härliga bilder :)

#42 - - JOSEFINE ANDERSSON:

ÅH så härligt :)!!!! jammen absolut, det har du heeelt rätt i :D
PUSSS

#43 - - love&peace:

Fina fyrverkerier! :)

#44 - - matilda:

så fina bilder :)

Svar: Tack :)
Caroline

Upp