♥ Let us dance for the music!

Försov mig imorse. Panik!!
Dock bara med en kvart, men för mig som alltid stressar på morgonen så är det ganska mycket. Hann dock bli klar i tid ändå, så glad för det traskar jag ut till cykeln men får inte i nyckeln. Hela låset består av is så det är inte lönt att försöka. Bara till att meddela jobbet om att jag blir sen och öka stegen.
Men annars har det varit en bra dag än så länge, och så ska det förhoppningsvis förbli!
Ska försöka städa lite ikväll, tvätta och plocka ner lite julsaker. Kommer sakna julen, men den är ju över sen länge så ska bli skönt att komma tillrätta som vanligt igen!
 
Funderar på om jag kommer orka stiga upp klockan åtta imorgon och sticka till träningen.. För med tanke på hur min sömn sett ut den här veckan (katastrofal) så kanske jag behöver en lite längre sovmorgon. Dessutom är träningsvärken fortfarande hemsk och det är ju coreträning på söndag i vilket fall som. Men det återstår att se, kan ju alltid ställa klockan imorgon och se då om jag orkar ta mig ur sängen. Annars sticker jag nog hem till mina föräldrar och tar en joggingtur med vovvarna.
 
Slut på rasten så dags att återgå till jobbet! See ya! :)
 
 
 
Min vardag | |
#1 - - Sandra:

Hoppas dagen blev bra ändå. Vi ska också ta bort julsakerna i helgen :)

#2 - - Malin Wederberg:

Jobbigt att försova sig.

#3 - - Katja - Säljer Mary Kay produkter:

Åh det är så jobbigt att försova sig, det kan förstöra hela dagen. Iallafall min :P

#4 - - Ida:

Sv: Gud vad kul! :)

#5 - - FeliciaSI:

Alltid lika kul att försova sig ellerhur.....? ;)
Kram

#6 - - FeliciaSI:

Sv; Inte riktigt. Jo det är bra! Själv då? ;)

#7 - - Nathalie Nyrén:

Ja okej, precis! :)

Fin du är :)

#8 - - Michaela:

svar: tack så jätte mycket, hoppas jag också! :)

#9 - - Jenny Erlandsson:

spelar du pingis eller har du spelat? :D kram

#10 - - sussi:

värsta som finns å försova sig :P

#11 - - angelica:

Försov mig också imorsee.. får panik när jag måste stressa, haha!

#12 - - Sofia:

Jobbigt att försova sig, men du kanske behöver en sovmorgon då trots allt. :)

#13 - - Madeleine:

Super fin blogg! :-)

#14 - - Matildah:

Fin blogg :)

#15 - - Fanny:

Älskar din ögonfärg på den här bilden!
Hur mår du? :)

#16 - - Karro Westberg:

GUUUD vilke fiin bild!! :D

Upp