♥ Eat, Sleep, Work, Train, Repeat!

Jag dör! Punkt slut!!
Okej, kanske inte bokstavligttalat men jag vill aldrig mer resa mig upp, haha...
Hade sån träningsvärk imorse att jag fick rulla ur sängen, så då såg kvällens träning inte så lockade ut. Men bestämde mig under dagen för att sticka dit ändå och göra mitt bästa. Så efter jobbet stack jag hem, slängde ihop mina träningskläder, cykla iväg på mötet och sen stack jag på 75min skivstångspass/intervall. För er som inte vet vad det innebär så är det vikter och kondition i intervaller. 
Gav allt (så gott det gick med träningsvärken), men när jag börja känna blodsmak i munnen insåg jag att det nog var dags att lugna sig lite. Benen bara skaka på slutet, men fast att man är helt slut just nu så känns det så himla härligt! Jag tog mig dit och jag gjorde vad jag kunde! Thats it for today! :)
 
Kör en kickstart just nu och äter bara flytande föda och det börjar synas i köksskåpen! ;)
Har inte orkat diska på två dagar men nu står åter alla glas i diskstället!
 
Det enda "fasta" jag äter just nu är frukosten på jobbet, grönsaker och frukt. Är inte ens sugen på godis längre, härligt! :)
Min vardag | |
#1 - - Kaffehörnan:

Ibland kan man ta de lugnt

#2 - - sussi:

Så duktig du är =)

#3 - - girly:

Å vill ha din motivation och kondition ;)

#4 - - Sanna ;D:

Gott med frukt!:D
sv; jag har så dålig balans efter min skoliosoperation, så jag väntar tills det blir vår igen:)

#5 - - Emmy:

Låter ju inte trevligt, men efter att man tagit sig igenom allt (eller gjort sitt bästa) känns det ju ändå så jävla bra haha :)

Upp