♥ Dream as if you'll live forever

Gäspar, gäspar och gäspar! Haha, men så är ju klockan också gott och väl sovdags! 
Varit en ganska lugn dag, vilket har varit välbehövt. Åkte hem till mina föräldrar, åt där och sen såg vi film. Så har spenderat halva kvällen med en katt i famnen och andra halvan med en sovande hund i knäet. Bättre kan det ju knappast bli! :)
 
Suttit en stund och svarat på era kommentarer, vilket jag inte tagit mig tid att göra på några dar. Ni ska veta att jag blir jätteglad för varenda en av dom! :)
Utan er hade bloggandet inte riktigt blivit detsamma! 
 
Nu ska jag försöka mig på att sova lite! Imorgon blir det core-träning, kan ju hoppas att jag överlever! ;)
Natti
 
Min vardag | |
#1 - - Kaffehörnan:

Vad mysigt

#2 - - Filippa & Talia:

- bara bra!
händer idag? :)

#3 - - MIRA HOLGERSSON:

- Har väl inte direkt hänt något bara trött på alla, alla är så himla tråkiga :/

#4 - - Kajsa:

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig igen.

#5 - - AmandaB:

SV; det är toppen med mig :D planer för veckan som kommer?

MVH AmandaB

#6 - - benedit ♥:

sv; okej, jag vaknade nyss :) händer idag?
kram

#7 - - Theresia - häst & foto :

fin blogg :D

#8 - - Moa Christensen:

Skönt att höra, jo det går väll lite upp och ner men helt okej :)

#9 - - Nathalie & Amanda ❤:

- de är ganska bra, lite förkyld. Vad sker idag? :)

#10 - - E L L I N E T T:

hejhej! delta gärna i veckans blogg! utser en vinnare på tisdag 15/1 ! :)
http://ellinett.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

#11 - - Julia:

Vilken fin blogg du har, och vad fin DU är! :) allt bra? kram

#12 - - Lollo:

Super fin blogg!
Ha det bra!

#13 - - Evelinn Bladström:

Bloglovinbyte? :D

#14 - - Isa:

Låter som en trevlig kväll:)
fin bild

Sv: Jasså, jaa måste håll med lite om de, men annars var den spännande

#15 - - Hannah Danielsson:

svar: jo det är fint! har du haft en bra helg? :)

#16 - - marina:

sv. Trevligt. :) Jag hade det mysigt med killen och katten. :)

#17 - - Iisa:

Sv: Tacck så jättemycket, älskar din design. Kram! :)

#18 - - Elin:

sv: hihi ja gör de :D!

#19 - - K A J S A:

Sv. Okej! Jag ska bara ta de lugnt..skulle egentligen rida men har just piercat naveln så, de går inte.. :/

#20 - - marina:

sv. Ja. :)

#21 - - Moa Christensen:

Vad gör du en söndag som denna då? :)

#22 - - Sofia:

Låter mysigt. :)

#23 - - Marta:

Jätte fin design! :D

#24 - - Nathalie & Amanda ❤:

- jag åker tåg! Allt bra? :)

#25 - - Emelie:

fin bild!
haft en bra helg? :)

#26 - - Julia:

sv: vad bra!! allt är bara bra med mig också :)

#27 - - Malin:

Sv: Okej, kollar på en serie. :)
Hur är läget idag då?

#28 - - Sandija-döv-adoptera-fotografi:

Nice blogg! ;) Vad har du gjort under helgen?

#29 - - MADDISENJ:

vilken fin bild

#30 - - Anna:

Hur gick det med sömnen och träningen?

#31 - - Hannah Danielsson:

svar: jo helt okej :) händer i veckan? :)

#32 - - Agnes:

Sv; Vi såg berättelsen om Pi :)
Kram

#33 - - cassandra gigel:

sv'; på donken :)

#34 - - sussi:

hoppas du fick sova gott =)

#35 - - benedit ♥:

sv; okej, jag har vart på stan och hos min moster :) allt bra?
kram

#36 - - filippa:

sv: jag har ingen dagensblogg just nu! men det kommer snart jag lovar! någon gång i vecka så håll utkik! :)

#37 - - Malin:

sv: Haha tjaa jag antar det! :)
/Malin

#38 - - Fanny:

Sv; Allt är bara toppen! :)

#39 - - thea:

Låter som en skön dag, inte mycket som klår att ha en liten kissekatt i sin famn :)
Mysiga djur!

Sv: Ja ryggont är ingen höjdare alls..
Är man pigg så är det ju perfekt att sticka ut och träna, hellre det än att ligga hemma och inte kunna sova. Synd bara att nu är det ju kolsvart ute på nätterna, kan nog tycka det är lite skönare om man har lite ljus iaf!

#40 - - Nathalie Nyrén:

Ja det är sant!

Fin bild på dig :)

#41 - - Emily:

Hej, just nu kan du tävla om att bli veckans blogg och bli presenterad framför mina ungefärliga 150 läsare! http://emilycarlssons.blogg.se

#42 - - sonny:

nu är det dags att anmäla sin häst till veckans häst hos mig så du kan bli den första www.sonnyhstar.blogg.se

#43 - - Hannah Danielsson:

svar: okej, vad roligt! det blir skolan och sedan hälsa på en kompis i halmstad över helgen! :)

Upp