♥ Guns, love and rock'n'roll.

Det blev en tur ut på skyttebanan igårkväll efter jobbet. Skönt att rensa tankarna lite fast att det både var mörkt, kallt och regnade. Det är faktiskt ganska coolt att skjuta när det är mörkt eller börja skymma för då ser man hur gnistorna slår kring mynningen vid varje avfyrning. Men man träffar inte tavlan så värst bra när det är mörkt tyvärr. Så det blev bara tre serier, sen gav vi oss hem igen, allihop helt dyblöta.
Hade körlektion också igår, övade på att hitta det där perfekta läget med kopplingen i backen då bilen står helt stilla. Gick ganska bra, och i backen påväg hem från skyttet så hittade jag det direkt alla gångerna. Så känns bra. :)
 
Är en lugn fredag på jobbet, sitter och ringer runt till butiker angående juldrickan som dom ska boka upp nu. Vi börjar köra ut den om två veckor, så det närmar sig med stormsteg. Nästan så tanken slår en att man kanske borde börja tänka lite på julklappar nu. ;)
Blir en lugn kväll också, vill egentligen hitta på något så funderar på att åka hem till mamma och pappa, men kan bli skönt med en kväll hemma bara. Imorgon sätter jag mig på tåget till Malmö och möter upp fina Estelle, ska bli så kul att äntligen träffa henne. Och jag måste fråga ut henne om hon minns hur vi lärde känna varandra för jag kan verkligen inte komma på det. Men trots att jag inte minns så va hon en gång den som visste mest om mig och trots det stod ut med mig. Äkta vänskap tror jag visste det kallas?! ;)
 
Nu kallar jobbet igen, see ya!
 
Här har ni min lilla pang pangare. Kanske inte världens finaste, men den fungerar som den ska och jag har ju ärvt den av farfar, så för mig är den lite speciell.
Har träffat på många som tror att vi skjuter med "film-/polispistoler" som är små så man kan ha dom i bältet. Men så är inte riktigt läget, för såhär ser riktiga tävlingspistoler ut. Sorry om jag nu gjorde er besvikna. ;)
Min vardag | |
#1 - - Eriiza:

Oh, velat åka till en skyttebana i flera år, bara för
att prova på, och kanske fortsätta om det känns rätt.
Vilket jag tror det skulle göra. =P

#2 - - Amanda Cleréus:

Veckans blogg är nu avslutad, jätteroligt att du var med Caroline! :)

#3 - - Linda:

Låter verkligen jättetrevligt att träffa sin vän och coolt som du beskriver med skyttet! Hoppas verkligen helgen var bra för din del.

Mm, den är rätt lik marabou vinter, fast ÄNNU sötare och mer maffig, inte min grej :S
Det hade varit så kul om det kunde bli av, bara ta en fika och snacka lite skit liksom :) Vet inte om det är smidigast att ta sig till Lund isf kanske? :)

#4 - - Eriiza:

förstår det, är också mer "grabbig" av mig. ;)
Så det kan nog passa mig.
Lite cool känsla, lite som att man har makten! =D

Upp