♥ Invigning av köksbord!

Väntar på att JP ska dyka upp, vi ska käka och snacka. Och så ska vi inviga mitt köksbord, har jag bestämt! Har haft det ganska länge nu men har aldrig suttit vid det. Spännande! Eller ja, trevligt iallafall. :)

Min vardag | |
#1 - - Anna:

Sv: VERKLIGEN! hihi mumsigt var det!

#2 - - Eriiza:

Allt med bussar har inte med knappar att göra! ;D
Också haft de problemen med chaufförer, så emellanåt
kunde det slå slint, jag kunde skälla på busschauffören,
blev avkastad etc.
Även blivit avkastad när jag inte gjort något särskilt heller.. =/

Eller hur, och då PSYK fått kritik runtom i hela Sverige,
av hundratals olika orsaker, varför är det då fortfarande åt helvete?!?!?!

Aha, men då kanske du skall tatuera över ärren? =)

#3 - - Emilia:

Fin blogg :)

#4 - - Moa & Nelly - hästblogg:

Japp, tråkigt nog! Usch, jag gillar det inte. Dock landar det inte på marken, utan det bara snöar och sen försvinner igen. Sv; Ja, det är klart det är svårt och veta hur en häst som är bomrädd fungerar efter två gånger. Åh sånt där bord vill jag ha! Fast ett litet mindre kanske, vart har du köpt det? :)

#5 - - Mamma till William och Wilma:

Snyggt :) kram

Svar: Tack! :) Kram
Caroline

#6 - - Lynn:

Så fint det blev!! :) jätte fin blogg. puss <3

Upp