♥ Allting är likadant bara lite annorlunda

Försöker fokusera på den stundande helgen just nu och strunta i allt annat kaos. Ibland blir allting bara så fel och personer verkar ogilla en bara för att man finns. Lagom kul, men helgen bjuder ju på storkalas, bestående av förfest hos mig och spöknatta.
Det kommer bli skitbra!

Igårkväll mötte jag upp Anna och Amanda för inhandling av middag och gofika. Sen blev det en trevlig helkväll här hemma med massor av catch-up. :) 
Ikväll väntar storstädning!

 

Min vardag | |
#1 - - Medina:

Ooo ja den är riktigt god min favorit mellanmål :). Det finns även en med blåbär men den är inte god :)

Svar: Ah okej, måste testa då! :D
Caroline

#2 - - Johanna:

åh vad synd du inte kan när bloggträffen är!

#3 - - Emilia:

Låter ändå som om du har det ganska bra, vad det än är så ordnar det sig nog :).

Fin blogg för övrigt! :)

#4 - - thea:

Va himla mysigt med en catch-up kväll! Såna är bra dom. Och det låter som att du har en rolig helg planerad också! :)

Sv: Nej efter 5 månader så räknar man ju inte direkt med att ha några problem :/

#5 - - Neval:

Hope you had a good day :)

#6 - - Karolina - Foto & Sportgalen tjej:

Sv: Jag ska strax iväg, ha en fin dag! :)

#7 - - Karolina - Foto & Sportgalen tjej:

Dagens blogg är nu avslutad och se om just du har vunnit, om inte? Då kan du alltid vara med i min nya omgång som dras imorgon. Det är min sista omgång på ett tag. Så vad väntar du på? Anmäl dig igen! Då drar jag 5 vinnare.
Hoppas du vill vara med igen!
Ha en fin torsdag!

#8 - - Filippa:

sv: Tack så mycket ^^ Kram! ^^

#9 - - Stockbytjejer - Vinn en fleece tröja:

Hej! Du har väll inte glömt att vi har en bloggtävling där man kan vinna en urskön fleece från mountain horse? http://stockbytjejer.blogg.se/2012/october/stockbytjejer-i-sammarbete-med-emmishopen.html

#10 - - Karolina - Foto & Sportgalen tjej:

Vad kul att just du är med och deltar om att bli dagens blogg på min blogg. Jag drar 5 vinnare imorgon så håll utkik.
Lycka till och ha en fin torsdag :)

#11 - - Sofia:

Låter mysigt. Låt inte folk ta energi från dig utan att ge något tillbaka, sånna är ofta inte värt att ha att göra med. Fokusera på det positiva. :)

#12 - - Emmy:

Jobbigt med sånt strul, känner också att massa saker kaosar här... Men det är fint att du försöker se positivt på bl.a. helgen, det tycker jag att du ska göra! ^^

#13 - - Linnea:

Skit fin!

Upp