♥ Det smakar vin

Är hemma om lite snabbt på lunch innan jag cyklar tillbaka till jobbet. Haft körlektion vilket gick bra men måste bli lite tuffare när det gäller farten tydligen. Haha gash..
Så nu blir det strax tillbaka på jobbet, fixa det sista för dagen och sen blir det vinprovning med kollegorna. Vi har fått in lite nya finare viner som vi ska testa. Trevligt trevligt! :)
Kan ju hoppas att det går bättre än förra gången då alla satt och sa vad vinerna smaka och jag bara "Jo, det smakar vin"! ;)

Min vardag | |
#1 - - Madeleine Jonsson:

kul med vinprovning

#2 - - Aili:

Kul med körlektion! :)

#3 - - Minna Hagelin:

De tre vinnarna av VECKANS BLOGG ligger nu uppe. Kolla om du blev en av dem! Om inte: Anmäl dig gärna igen i samma inlägg. http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2-3-4-5.html

#4 - - ▲▼Emma▼▲:

Gillar du SMOOTHIE? :D I så fall har jag ett gott tips till dig! KLICKA IN HÄR;
http://tomson.blogg.se/2012/november/happy-with-smoothie.html#comment

Förlåt på förhand om du inte gillar såna här
kommentarer!

#5 - - Endolia:

Haha kul när man gasar lite extra :)

Önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

#6 - - MessedUpRealBad:

Tack för kommentaren på bloggen :D. Ahh det var samma för mig, och det sitter i mig än. Frågar nån mig om min "favvofilm" svarar jag alltid poltergeist även om det finns bättre filmer så kommer den vara min 1:a :D såg den med när jag var 5-6 åldern :)

#7 - - Daniella Book:

Nice :) jag tar det bara lugnt!

Svar: :)
Caroline

#8 - - Madeleine Jonsson:

Ha en fin kväll!

Upp