♥ Almost as it was perfect, and so on I keep running.

Klubbens årsmötet gick bra, bättre än förväntat faktiskt!
Jag tänker inte gå in så mycket på varför, för att smutskasta folk är inte riktigt min sak, men det har varit lite väl mycket intriger i klubben i det senaste. Men ikväll förändrades saker och nu ska nog klubben få lite nytt liv.
Många av uppgifterna hamnade på oss lite yngre medlemar, vilket jag verkligen tror kan ge jättemycket. Lite ny kraft och lite nya ideér, även om det är viktigt att hålla fast vid de gamla "traditionerna".
Jag efterfrågade om jag fick ta över hemsidan och bygga upp en helt ny då den gamla inte funkat så bra, så den lotten hamnade på mig. Vilket jag verkligen ville, så jag ser verkligen fram emot att få ha hand om den och kunna uppdatera den om allt som händer i klubben.
Uppgiften som pressombud hamnade också på mig, vilket också är en sak som ska bli kul att få hålla i. Skriva små notiser i tidningen om tävlingar och resultat.
Och när det skulle väljas nya styrelseledamöter blev jag förslagen.
Även om det inte är några jätteuppgifter jag har, så ska det verkligen bli kul att få engagera sig i klubben lite mer än som bara medlem. För det kommer ju krävas lite tid varje vecka och att få göra lite som ger andra något också känns givande. :)
Jag var inte aktiv skytt förra året, tror nästan att jag bara va där en gång, så längtar till årets första träning på torsdag!

Efter jobbet idag stack jag in till stan och kollade lite kläder. Ska på 40års kalas nästa helg och kände att jag ville ha något nytt. Hittade bara en tröja, men tänkte matcha ihop den med lite som jag har redan, tex mina nya skor som jag inte använt än. ;)
Det blev även en annan, vanlig tröja. Blå och vitrandig, med dragkedja bak. Enkelt är bra!


Imorgon ska jag ta några timmars sovmorgon och funderar sen på att cykla hem till mamma och pappa. Har lite fler saker att kolla genom, en tv-bänk att måla och så saknar jag min fina Misa något helt galet mycket! <3

Btw, snart händer det saker på jobbfronten också. Nyfikna? Jag kommer avslöja snart, men inte än. ;)
Min vardag | |
#1 - - linda:

Vilket bra initiativ av dig, det blir säkert jättebra med hemsidan. Riktigt jobbigt när folk pratar illa om andra, men jag försöker att inte lyssna på sånt som handlar om andra och ta reda på källan om det handlar om mig, så mycket mer kan man tyvär inte göra om man inte vill lägga för mycket energi på det.

Upp