♥ Love hurts

Har varit himla seg idag, och skyller helt och hållet på vädret faktiskt! Regn it is! ;)
Åkte på en liten impuls shoppingtur efter jobbet och fick med mig lite saker till lägenheten hem. 
Och nu har jag slagit mig ner i soffan för att betala räkningar, sen väntar disk, dusch och sen sängen. Tror jag sov max två timmar inatt så jag är tröööött...
 
Imorgon väntar en vanlig jobbdag, men imorgon är även dagen för M's sista förväl. Ska inte till hennes begravning, men vi ska till hennes grav efteråt och lägga lite blommor. Kommer kännas konstigt..men tankarna går allra mest till hennes familj, och alla de fina minnen vi haft tillsammans. Alla skratt hon gett oss alla..<3
 
Nu: disken!
 
 
Min vardag | |
#1 - - Johanna:

Hoppas du har haft en fin start på veckan, och fin blogg! Kram

#2 - - Martina:

Vad kul ju med nya grejer till lägenheten. Bra att gradera upp sig i lägenheten så att man trivs och har allt man behöver, för man mååste ju känna sig hemma.

Varför just sista farväl av henne? Ska du inte besöka graven mer sedan?
Det är verkligen jobbigt när en familjemedlem lämnar en. Även ett djur ju. Man älskar ju sitt djur som man skulle älska sitt eget barn.

Upp