♥ Tja Tja :)

Här sitter jag hemma hos mina föräldrar och är full av vit färg! Håller på att måla min kista, men fast att den är grundad innan så lär jag behöva måla den en gång till, så får göra det imorgon och då även måla det svarta, sen är den äntligen klar! :) Var på tacobuffe igårkväll med mina föräldrar och en del av min mosters familj. Var jättetrevligt och galet gott! Är fortfarande mätt, så har inte kunnat få i mig något mer än vatten idag. Huga.. Var två killar som spela och sjöng, skitduktiga och dessutom väldigt fina att titta på. ;) Ska hem snart och städa massa. Sen slutar jag kvällen med en joggingtur hade jag tänkt. Ställde mig på vågen imorse och insåg att jag tappat ännu två kilo och nu är jag ännu mer peppad än förut! :)

Min vardag | |
#1 - - EricaPerzzon:

Kistan ser ut att bli fin:) Vill också ha en vit kista men har inte ens någon:P

/E

Upp