Fredag i blodet igen..

Hej alla,
Jag hoppas ni har en fin fredagskväll där ute. Själv ligger jag nerbäddad i soffan och kollar The Voice. Mina fina vän Karros bror är med, och vi fick en skymt av en glad hoppande Karro i bakgrunden när han gick vidare. :)
Jobbdagen idag gick relativt snabbt, men resten av dagen har jag spenderat med huvudvärk och illamående. De putsade det gamsla klinkergolvet idag och medlet de använde var inte att leka med. Trodde inte man kunde bli så påverkad av ett starkt medel, men när jag lämna jobbet var jag helt snurrig och skakig och ville bara hem och få lägga mig ner.
Jag har även lyckats med att sabba min blogg helt totalt idag när jag skulle ta bort den fallande snön. Kollade ni in här mellan halv tolv och två så såg ni säkert att bloggen var helt förstörd. Fick panik, men tack och lov hade jag varit så smart att jag kopierat kodmallarna i sparade dokument på datorn. Så jag kunde återställa den. puh...
Dock blev det nu den förra profilbilden och arkivet är inte heller likadant, men just nu spelar inte det nån större roll, för allt det andra ser iallafall likadant ut.. :)

Mamma och pappa är på middag ikväll, så jag sitter själv. Men det känns ganska okej eftersom jag inte mår på topp sen det där medlet..
Nepp, nu ska jag återgå till The Voice!

Jag hittade en sida på internet där man kan vattenstämpla sina bilder direkt online, hur bra är inte det?
Min vardag | |
#1 - - Rebecca Rehn:

Vilka härliga bilder!

#2 - - kockajävln:

mysiga bilder!:) Ljuvlig blogg:)

#3 - - Josefine:

Fina bilder! :)

#4 - - Linda:

Du tar så fina bilder Carro! När man sitter mitt i en doft så brukar man inte vara påverkad, men när man kommer ut i friska luften brukar det bli lättare att märka skillnaden, förstår att du fick huvudvärk av att ha suttit i det en hel dag. Hoppas det blir bättre efter tv-myset :)

Upp