Mobilblogg: Äntligen kan jag iallafall sit...

Mobilblogg: Äntligen kan jag iallafall sitta upp. Jag lyckades få kräksjuka och förkylning på samma gång. Kräkningarna slutade nångång vid två inatt, men sen slog febern på rejällt. Närmre 40grader och feberdrömmarna jag haft får mig fortfarande att rysa. Jag minns nästan ingenting ifrån igår och gårkvällen finns inte, trots att jag tydligen varit uppe och virrat runt. Det enda jag gjorde igår var att sova och kolla fb, kolla fb och sova. Inget annat. Och det är typ så min morgon också sett ut, men febern börjar lätta och det gör inte så extremt ont att röra på sig längre. Min mage skriker efter mat, men mitt huvud säger stopp. Nono, no food. Har iallafall lyckats få i mig lite cola. Vet inte om jag ska våga hoppa in i duschen eller om jag ska vänta en liten stund. Blev iallafall lite piggare när de ringde och berätta att killen flyttat från lägenheten nu, så de ska bara fixa lite och sen är den min!

Min vardag | |
Upp