♥ Nyårslöfte

De senaste åren har jag aldrig satt något nyårslöfte för jag vet att jag aldrig lyckas hålla dom ändå. Jag brukar mer hoppas för saker som jag vill ska hända nästa år.
Men iår tänkte jag faktiskt sätta ett nyårslöfte, och förhoppningsvis lyckas jag hålla det!
 
Jag ska börja träna mer regelbundet och äta bättre och vid jämnare tidpunkter.
Och om jag lyckas hålla det hoppas jag att det kommer ge resultat!
 
Sen finns det saker jag precis som vanligt önskar kommer hända nästa år, men än så länge kan jag bara önska det. :)
 
 
Ska 2013 bli ett bra år trots allt? :)
Min vardag | |
#1 - - Marika Saarenpää:

Ursäkta för ett sen svar! Här är det bra :) Gott nytt år!

Svar: Detsamma! :)
Caroline

#2 - - Nina:

Sv; Aaw, detsamma!! :D<3

#3 - - Klara:

Ska nog också skaffa det där som löfte, haha ;)
Jättefin blogg du har! Vill du göra bloglovinbyte? Kramar

#4 - - Emelie's journey - Min resa mot målvikten:

Jag ska också satsa på kosten och träningen det här året :)

#5 - - Caroline - Mamma till Elias och längtan efter fler!:

Det blev fel bloggadress i förra kommentaren :)

#6 - - Amanda Cleréus:

härligt att sätta upp mål! lycka till med träningen (själv ska jag fara iväg och träna ikväll)

Upp