♥ Falun 2012

Jag hade verkligen en riktigt fin helg i Falun med den finaste vännen man kan ha, så tänkte jag skulle visa lite bilder. :)
Skulle mer än gärna stannat kvar några dagar till, men förhoppningsvis kanske jag kan komma och hälsa på igen snart!
 
 
Den första kvällen blev det kinamat och lyxkväll bestående av massa godis, chips, cola och vin. Och såklart massa prat!
 
På söndagen visade Karro runt i Falun och jag blev helt kär i staden. Den känns som en blandning mellan Småland och Norge. Jättemysig och vatten överallt, det är något vi inte har så gott om här nere. (om man bortser från havet vill säga)
 
På måndagen blev det en tur ut till hästarna och en barbackatur på ängen. Lite skräckblandad förtjusning, jag har inte ridit barbacka på flera år och balansen var inte helt på topp, men det var jättehärligt!
 
Fick en jättefin present från Karro, världens sötaste lilla krabba på paketet och inuti ett tvål. :)
 
Jag kunde ju inte lämna Dalarna utan något minne, så köpte två små söta dalahästar som nu pryder min hylla.
 
Köpte present till mamma och pappa också, en chokladask med jättegoda små hästar. :P
 
Denna parfymen har jag velat ha jättelänge så kunde inte låta bli när jag såg den där uppe, jag älskar den!
 
Det var lite om hur förra helgen var. Tack Karro!! <3
 
Fredagen innan jag åkte så var vi på Bryggeriet, fick biljetter av jobbet och bjöd med Anna. Det var jättetrevligt och Thomas Raveli, Richard Herrey, Patrik Ekwall och Özz Nujen var bara några av de som fanns på plats!
 
Idag har jag suttit och hejat på min bror som spela match. Slaget om Fyledalen, som blivit ganska stort här nere i sydöstra delen av Skåne. Lite kul faktiskt, och priset de slåss om (förutom äran) är en upp- och nervänd grislampa som de målat texten "Pokalen" på. Ni kan se den HÄR.
Senare blev det vidare till sommarfesten för en trevlig kväll!
 
Familj & Vänner, Min vardag | |
#1 - - karro:

Tack själv fina fina du!! <3 <3 <3

Upp