Ett svar från frågestunden

Jag hade ju en frågestund för ett tag sen som jag inte svarat på än.
Dock fick jag bara två frågor, men jag tänkte svara på den ena nu så ska jag skriva ett litet längre inlägg på den andra frågan en annan gång.
Den ena frågan var: "Om du skulle plastikopererera dig, vad skulle du gjort då?"

Först och främst vill jag säga att jag är väldigt emot plastikoperationer. Inte på så sätt att jag tycker det är fel, för det är självklart upp till var och en. Men jag tycker det är synd, för tyvärr är det ju ofta så att de som börjar operera sig är redan väldigt söta i sig själva.
Så jag tycker det är väldigt synd att det har blivit en sån "inne"-grej i samhället.
Nästan alla människor strävar efter ett sjukt ideal. Ett utseende som är photoshopat. Vi strävar efter att bli människor som datorn har skapat.
Och jag ska egentligen inte säga någonting, för jag är precis likadan själv. Jag strävar också efter att bli den här datormänniskan, jag lägger bara inte ner så mycket energi på det.
Men pågrund av att jag också är mänsklig, så har jag också saker som jag skulle vilja ändra på.
1. Näsan
2. Tänderna
3. Dubbelhakan

Så, där har ni de tre saker som står högst på min lista av saker jag vill ändra på.
Tror att många som sett mig skulle gissa på att vikten skulle ligga på min topp-tre lista, men det gör den inte. För vikten kan jag påverka på ett naturligt sätt genom träning och bättre mat. Men dom tre sakerna som jag skrivit här uppe är inte saker som jag kan påverka på sånt sätt.

Tyvärr har det blivit mänskligt att vilja vända ut och in på sig själv, och jag är bara människa. Och eftersom jag är människa så är jag långt ifrån perfekt. Men jag är glad ändå! :)

Min vardag | |
#1 - - Karro:

Du är verkligen jätte fin så som du är <3

#2 - - Linda:

Det är sant att dem tre är saker man inte kan påverka, men du är så himla fin Carro. De små sakerna som inte är perfekta gör en människa vacker och intressant. Du är så fin!! Men det är klart, helt nöjd är man sällan. Man äsch, vad gör det egentligen?

Upp