Natti

Ikväll ska jag försöka landa i säng i tid för en gångs skull. Har så extremt ont i halsen och är lite snurrig i huvudet, men det har ändå blivit bättre. Nu är det mest bara halsen som spökar..Aj aj aj..

Jobbet idag gick bra och när jag slutat åkte jag hem till mamma och pappa. Skulle egentligen på teori på ridskolan ikväll, men kände mig inte alls kry då, så valde att stanna hemma och gosa lite med hundarna. Sen körde mamma mig hem hit, så fick med mig tv och lite annat smått och gott.
Tog även med min gamla boxboll som barnen här i familjen ska få låna ett tag. Frodo har redan invigt den och verkade tycka den var toppen. Det tyckte jag också på den tiden när jag var så kort (kortare) så den passa mig.
Nä, nu blir det snart sängen för mig. Natti!
Min vardag | |
#1 - - isabel:

jätte fin blogg allt bra med dig?? :D

Upp