Till fina Karro

Gud vad jobbigt det kan va när en av ens finaste vänner bor så himla långt iväg. Visst finns chatt, visst finns sms, visst finns det telefon. Tack och lov för det. Men när en av ens bästa vänner bor sååå många mil iväg och man inte har tiden att åka och hälsa på, då saknar man lite extra.

Du förstår mig som ingen annan gör.
Dig kan man skratta med och gråta med i samma mening.
Vi har samma extremt dåliga humor.
Jag vet att allt jag säger till dig, stannar hos dig.
Du prickar in alla punkter på hur en riktig vän ska va.
Och jag är så glad att jag får ha dig i mitt liv, som en så nära vän.

Tänk att en sån vänskap kan växa fram på bara ett år..
Och sen att vi råkar heta likadant också, är väl förmodligen en tillfällighet. Men ändå!

Hennes blogg hittar ni här!
| |
#1 - - Karro:

Men fina underbara du! Nu blev jag ju alldeles tårögd och varm i hjärtat.

Tack för att du finns, och för att du är du! <3



Kraam!!!

#2 - - Martina:

Det är lite som min lillasyseter Sandra då.

Hon gick på gymnasiet i Ingelstad utanför Växjö i 3 år, och där fick hon en kompis som också heter Sandra. Hennes kompis bodde en mil här ifrån, men har flyttat. Men hon bor fortfarande inte så långt här ifrån. Är ju lite kul om man heter likadant, men kanske är lite jobbigt också.

Upp