Ridning 30maj 2011

Jag och Bornis mitt i ett språng, 2010

Ikväll gick ridningen helt okej. Vi hade hoppning, dock hoppa inte jag något mer än några små små skutt, men känslan av resten av ridningen kändes riktigt bra.
För första gången sen fallet så kändes det som att jag hade kontrollen mesta delen av lektionen. Det var någon gång som hon svängde inåt, men med lite envishet gick hon dit jag ville. Och jag fick fram henne lite mer idag än vad jag brukar få. Kanske var hon bara piggare än vanligt, så därför det gick bra. Men det viktigaste är väl att det kändes bra eftersom det var sista gången på terminen.

Efteråt samlades hela gruppen i matsalen och så åt vi glass och prata lite. Så det blev ett trevligt avslut och det kändes riktigt skönt att sista lektionen känns så pass bra.

Men nu ska jag sova, så jag kommer upp till jobbet imorgon med. Nattis



Hästarna/Pistolskyttet | |
#1 - - ELIN:

SV: Okej, kul ! ♥

Jag har precis städat lite här o där ;) ♥

Allt bra ? :D



Kram!

#2 - - Johanna:

Sv: Det låter ju väldigt trevligt, hoppas det blir bra? Jag ska ner till Stockholm några dagar, blir toppen!

Ja okej, men såna dagar finns dom med, dock har min varit helt okej faktiskt! Kram

#3 - - dajana:

lägg gärna en kommentar på vad jag kan blogga om. :) http://dajanaramic.blogg.se/2011/may/vad-ska-jag-blogga-om.html#comment

#4 - - Bättan:

sv; Tack :)



Hahahha, ja inte är det en riktig bebis av levande slag iaf ;) Tyckte gott att ni kunde få sitta och undra över detta ett tag! ;)

#5 - - Destiny:

jo det är bra med mig hehe :) vad hittar du på ? kram

Upp