♥ do somethin everyday that makes your heart dance

Först och främst, kolla in artikeln om vår skytteklubb HÄR!

Denna veckan har jag varit usel på att blogga, jag vet! Men ibland blir det så och jag har haft en jättebra vecka.
Jobbet har gått jättebra och de flesta man ringer är supertrevliga och börjar känna igen att det är jag som ringer dom varje vecka nu. Dom pratar och skojar, men sen så klart finns det dom mindre trevliga också.
Men jobbet är iallafall mitt och nästa vecka ska vi skriva alla papperna och sen är det mitt på riktigt och det känns så galet skönt att äntligen ha ett fast jobb. Och jag trivs hur bra som helst.

Efter jobbet i onsdags så åkte jag hem till Mia och hennes familj och stannade till torsdags eftermiddag. Alltid lika kul och trevligt! :)
Sen igårkväll satt jag hundvakt till min systers "lilla" hund.
Och idag har jag bara varit hemma och gjort absolut ingenting. Eller har tvättat och städat lite och så var Thea med mamma hem från jobbet så har busat med henne i eftermiddag.

Nu tänkte jag snart krypa upp i soffan och se kvällens Talang och Wallander. Och imorgon är det prova på dag på skyttet så håller tummarna för fint väder och massor av besökare.

Lovade ju er bilder på valparna, så här kommer några! :)




Var ute och gick en runda i tisdagskväll i regnet och när jag kom hem igen hade vi en regnbåge vid vårt hus, såg jättefint ut!


Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Guu så sööta valpar :D !



Sv: Har inget emot dom men dom är stora djur så jag har respekt för dom ;)

#2 - - REBECCA:

jätte fin rubrik!

#3 - - K A R I N:

Gud va söta! :)

Allt bra med dig idag?

Kram♥

#4 - - Jennie ♥:

sv: grattis till jobbet! vad var de för jobb nu igen :)

finfina bilde rpå valparna. hur gamla är dem. man saknar den tiden med valparna här hemma. men nu har vi kattungar ^^ svarade du på min skyttefråga?

#5 - - frida:

så sjukt söta de var !



sv; tack :)

#6 - - K A R I N:

Sv: Härligt, jo det är bra :)

#7 - - towe <3:

men vilka söta små liv!! :D

#8 - - Linda:

Vilken vacker regnbåge!!



Åh med de voffsarna hemma hade jag inte kunnat hålla mig många meter ifrån, så söta!! Ska ni behålla någon av dem? :)



Du gjorde chokladmuffins med RIKTIG choklad i, gosh va gott!!!

Upp